Eerste blogpost

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Terug van weggeweest!

Misschien wisten jullie dit wel, maar het was namelijk zo dat ik in november 2014 ook al een blog ben begonnen maar dat er na een tijdje niks meer online kwam en daarna heb ik zelfs de de site offline gehaald.

Dit kwam omdat het allemaal een beetje te veel werd en ik een beetje een soort writingsblock had gekregen. Dit omdat ik niet meer wist wat ik moest schrijven.

Maar gisteravond lag ik in bed en begon mijn hoofd ineens te malen. Wat als ik het nou nog eens probeer? Want het bloggen en schrijven bleef toch nog een beetje kriebelen. En aangezien ik over een paar maanden een paar maanden naar het buitenland ga voor stage dacht ik dat ik daar ook over kon schrijven. En dat is ook nog is handig voor vrienden en familie!

Dus ik begin met een nieuwe start. Deze blog zal voornamelijk bestaan uit beauty, fashion, lifestyle maar ik ben ook bereid om tags, shoplogs, persoonlijke artikelen te doen!

xo, tamara

Eerste blogpost

Geef een reactie

