Beautygloss party 2015

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag ben ik naar de beautygloss party geweest. Ik ging namelijk samen met een vriendin. Ik volg Mascha al een tijdje en ieder jaar zag ik de party voorbij gaan op haar site en ik was erg benieuwd hoe het in het echt was. Het was erg gezellig en een drukke boel. Het was namelijk al de vijfde editie dus er zijn veel mensen die er van af weten.

Ik heb een aantal items geshopt want er waren namelijk een aantal stands te vinden. Zo waren er onder andere The body shop, Rimmel, Remington, Big bazar,Sally hansen, Lush. Maar ook een aantal kleding merken zoals Josh V. daar kon je het jurkje van Mascha en Josh V in het echt bewonderen en het was een lekker stofje!

Er waren verschillende zalen zo had je de grote zaal, effectenbeurszaal en de graanbeurszaal. In de zalen waren er verschillende soorten merken te vinden!

Bij de ingang was een stand waar je je jas kon laten ophangen voor 0,50 cent. Dat was handig anders moest je die de hele tijd meedragen! Ook was er een soort stand waar je muntjes kon halen. Dan kreeg je drie verschillende muntjes. Een muntje voor een dubbelfris drankje, een muntje voor een 100 % pakje naar keuze en een muntje voor een lekkere cupcake! Dat waren aanraders en we hebben er lekker van gesmuld!

Ook waren er een aantal optredens van bijvoorbeeld TP4Y, Giel van Stuktv en Kenny B! Ik was vooral benieuwd naar Kenny B omdat hij nu natuurlijk een populair iemand is in de hitlijsten. Ondanks dat hij te laat was vond ik zijn optreden erg leuk!

20150502_145604

Het leuke was dat er ook verschillende Youtubers rond liepen om met iedereen op de foto te gaan! Zo kwam ik onder andere Manon en haar vriend Dwayne, Sanny, Sharon en Charlotte tegen. Het was leuk om ze een keer in het echt te zien en ze bleken precies het zelfde als op Youtube te zijn!

De geshopte spulletjes

Ik heb dus een aantal dingen geshopt. Ik had niet heel veel geld bij me dus ik was beperkt. (gelukkig).

DSC07185

Gedroogd fruit 

Op de party stond een stand met gedroogd fruit. De stand heette ‘Mijn gedroogd fruit’. De stand viel me gelijk al op omdat het er erg leuk en kleurrijk uit zag! Er waren verschillende soorten fruit zoals gedroogde aardbeien, kokossnippers,gedroogde ananas, stukjes banaan maar ook superfoods zoals chiazaad en hennepzaad! Ik heb een aantal superfoods in een zakje gekocht om het uit te proberen! Ik heb bijvoorbeeld de gedroogde ananas, gedroogde aardbeien en de stukjes banaan.

Ik kwam er net achter dat ze ook een website hebben namelijk http://www.mijngedroogdfruit.nl. Ik las dat er ook andere verschillende superfoods en mixen te vinden zijn! Erg leuk en lekker!

W7 

Ik heb bij de stand van W7 twee dingen gekocht. Namelijk het neonnights palet en een lipcolor die zegt dat hij 24 uur blijft zitten. Ik ga ze binnenkort reviewen, ik ben benieuwd!

DSC07204 DSC07178

 Chap Ice

Ook heb ik deze lipbalm van Chap Ice gekocht. Er waren best wel veel smaken dus genoeg keus! Ik koos voor de smaak aardbei omdat die echt lekker rook! Hij doet me een beetje denken aan de lipbalms van Eos.

DSC07219DSC07247

Goodiebag

Toen we naar huis gingen kon er natuurlijk geen goodiebag ontbreken! Er zaten best veel spulletjes in! De dingen die niet op de foto staan zijn: Een energyblikje van She.

DSC07223

Er waren verschillende soorten stands waar ook gewoon drinken stond wat je gewoon kon pakken! Dat waren bijvoorbeeld het energydrankje van She. Maar ook dit cranberry sapje wat ik erg lekker vind!

DSC07232

Ook zat er in de Goodiebag zelf een waterdrankje met een mintachtige smaak.

DSC07231

Er zat ook een soort bruinings spul bij. Genaamd 99 Shades Bronze. Dat vond ik opzich wel een grappige naam. Maar ik snapte zelf niet echt wat de bedoeling er van was..

DSC07227

Dit is een lipstick die van Perfect touch (?) is. Ik ben er benieuwd naar en ik zal nog wel laten weten of die bevalt.

DSC07236

Natuurlijk kon er geen nagellakje ontbreken en dat is deze de Luminous Nails van Catrice.

DSC07239

Als laatste zat deze mascara er bij van Essence. Ik vond de verpakking erg mooi, weer is iets anders! Het is een lash princess mascara. En ze zeggen dat je er langere wimpers door krijgt. To be countineud!

DSC07201

Ik zal alles binnenkort reviewen en uit testen. Ben jij naar de Beautyglossparty 2015 geweest? Of naar een andere editie?

xo, Tamara

Beautygloss party 2015

2 gedachtes over “Beautygloss party 2015

    1. tamaraeleonora zegt:

      Dankjewel! Ik hoorde tijdens de party dat er zelfs meiden uit Belgie waren gekomen om Mascha te ontmoeten maar het is natuurlijk wel ver! Het is ook leuk om de party via de vlogs van Mascha te volgen als je er niet bij kan zijn!

      Like

Geef een reactie

