25 questions tag

Hoi allemaal!

Het leek mij wel is leuk om een tag in te vullen zodat jullie mij ook wat beter leren kennen! Daarom heb ik dus gekozen voor de 25 questions tag! Let’s get started!

1. Heb je huisdieren?
– Jaa, ik heb twee katten. Coco (zwart witte) is 2 jaar en Minoes (oranje) is 1 jaar.

1012921_766544566731548_1284103805929716359_n

2. Noem 3 dingen die het dichtsbij je zijn

– Mijn laptop, telefoon en glas met drinken!

3. Hoe is het weer nu?
– Heel apart, vanochtend veel regen en onweer en nu winderig met een zonnetje.

4. Rij je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
– Nee helaas, maar ik ben nog hard aan het sparen voor rijlessen!

5. Hoe laat was je vanochtend wakker?
– Best vroeg, kwart over 8 om naar de sportschool te gaan.

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

– Vanochtend om 11 uur, toen ik van de sportschool kwam.

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
– Dat was the boy next door met Jennifer Lopez in de hoofdrol.

8. Wat staat er in je laatste smsje?
– Dat was naar mijn oma: ‘Ik wist niet of jij dat wist’ En dat was omdat ik niet wist of ze wist wat thanks betekent. (Want haar engels is niet zo goed haha)

9. Wat is je ringtone?
– I really like you van Carly rae Jepsen. Omdat het zo’n catchy song is!

10. Ben je wel eens in een ander land geweest?
– Jaa, ik ben in Belgie, Frankrijk, Italie, Turkije, Suriname, Tsjechië, Polen, Duitsland en Spanje geweest. Ik hou van reizen. 
11. Hou je van sushi?

Jazeker. Eet het alleen heel zelden.

12. Waar doe je boodschappen?

– Ik doe zelf geen boodschappen maar mijn moeder gaat vaak naar de Jumbo, Plus of de Coop.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?
– Ja dat doe ik best wel vaak, melatonine.

14. Hoeveel broers en zussen heb je?
– Geen, helaas.

15. Heb je een computer of laptop?
– Een laptop van het merk Hp.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
– Dan word ik 18.

17. Draag je een bril of lenzen?
– Ik draag het allebei. Meestal als ik buitens huis ga lenzen en als ik thuis ben mijn bril.

18. Verf je je haar?
– Niet echt maar ik heb wel een aantal keer highlights gehad. Dus eigenlijk wel ja.

19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?

– Het is vandaag Bevrijdingsdag, maar het weer zit niet zo mee. Dus ik ben de hele dag bezig aan mijn nieuwe blog en vanavond komen vriendinnen om een film te kijken..

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
– Dat was denk ik een aantal weken geleden. Dat was omdat het allemaal niet mee zat.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?
– Met stipt op een: pizza Hawaii. Echt al jaren een favoriet!

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?
– Ik heb nog nooit een cheeseburger op dus ik ga voor de hamburger!

23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
– Jaa, dat was in de vierde klas van de middelbare school. We hadden een lesmarathon en daardoor moesten we 24 uur opblijven. Erg vermoeiend maar wel gezellig!

24. Wat is de kleur van je ogen?
– Bruin.

25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?
— Nee totaal niet. Maar daar houd ik mij ook niet mee bezig.

Dit was de tag! Heb jij ook gelijke antwoorden of zijn jouw antwoorden heel verschillend?

xo, Tamara

25 questions tag

Geef een reactie

