Films die ik nog wil zien #1

Hallo allemaal!

Vandaag deel ik een aantal films die ik echt nog wil zien! Ik ben namelijk een echte film freak en ik kan echt genieten als ik een leuke film zie. Maar goed ik zal is laten zien welke ik nog op mijn lijstje heb staan:

Ten eerste de film: Avengers: Age of Ultron.

Het is een film van Marvel. Toevallig heb ik laatst deel 1 gekeken en ik vond het wel een goede film! Hij past een beetje tussen het rijtje van X-Men films. Ook had ik al wel eens Captain America gezien. Ookal snap ik niet echt hoe het nou zit? Ik snap dat al die Avengers superhelden allemaal een aparte film hebben maar spelen die films zich eerder af dan de Avengers film?

Ten tweede de film: De ontsnapping

Het is een verfilming van het boek van Heleen van Royen. Ik hoor altijd dat haar boeken heel goed zijn dus ik ben erg benieuwd. ulia (Isa Hoes) heeft een goede baan, woont in een nieuwbouwhuis en heeft twee kinderen met de zorgzame Paul (Kees Boot). Maar in de keukenla liggen antidepressiva. Ze had zich haar leven zo anders voorgesteld toen ze jong was en erover fantaseerde met haar broertje Jimmy (Matthijs van de Sande Bakhuyzen). Hun tragische afscheid was twintig jaar geleden, maar knaagt nog altijd aan haar. Na een ruzie met Paul besluit Julia het roer radicaal om te gooien. Ze vertrekt – in de geest van Jimmy – naar de Portugese Algarve. Ze maakt nieuwe vrienden en meet zich een nieuw uiterlijk aan, maar gaandeweg ontdekt ze dat ontsnappen niet hetzelfde is als gelukkig worden. Als ze de mysterieuze gigolo Romeo (Edwin Jonker) leert kennen, komt Julia’s verleden dichterbij dan ooit.

Ten derde de film: Get hard

Lijkt me gewoon een grappige film. Als de steenrijke hedgefondsmanager James King (Will Ferrell) wegens fraude wordt veroordeeld tot een lange gevangenisstraf in San Quentin, krijgt hij van de rechter dertig dagen de tijd om zijn zaakjes te regelen. Wanhopig wendt hij zich tot Darnell Lewis (Kevin Hart) om hem voor te bereiden op het leven achter de tralies. Maar James blijkt een vergissing gemaakt te hebben, Darnell is namelijk de hardwerkende eigenaar van een eigen bedrijfje, die nog nooit een bekeuring heeft gehad, laat staan een gevangenisstraf. Samen doen de twee mannen alles om James te harden voor het gevangenisleven en ontdekken al doende dat ze van heel veel dingen een verkeerd beeld hebben, ook van elkaar.

Ten vierde en laatste film: Tracers

Een film met Taylor Lautner omg! Dat is een tijd geleden.

In de spannende actiethriller Tracers slaat fietskoerier Cam (Taylor Lautner) vanwege een hoge schuld op de vlucht voor de Amerikaanse maffia.Wanneer hij de aantrekkelijke free runner Nikki (Marie Avgeropoulos) tegen het lijf loopt, is er meteen sprake van een klik. Ze introduceert hem aan de sensationele wereld van parkour; een sport waarbij buitengewone snelheid, het verleggen van grenzen en het overwinnen van obstakels centraal staan.

xo, Tamara

Films die ik nog wil zien #1

Geef een reactie

