Something about food tag

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik weer een Tag voor jullie. Dit keer gaat de tag over eten. I loveee food. Echt een van mijn favoriete momenten van de dag. Vooral als het lekker eten!

Deze tag is verzonnen door Tedje. Hier kun je doorklikken naar haar tag. Okee let’s get started!

Als je iedere dag nog maar een soort gerecht als avondeten zou mogen eten, wat zou dat dan zijn? 
– Dat is moeilijk want ik vind veel lekker.. Maar ik denk dat ik voor wraps ga. Het is namelijk zo dat je daar verschillende ingredienten voor kan gebruiken en daardoor het beter kan afwisselen. .

Welk drankje bestel jij altijd in een restaurant? 
– Eigenlijk altijd ga ik voor Cola of Cola light. Ik vind het altijd lekker als het koud is!

Wat was vroeger je lievelingseten?
– Dat was denk ik bami? Omdat ik Surinaams ben at ik dat vroeger vaak als we op visite gingen.

Wat is het laatste dat je hebt gegeten of hebt gedronken?
– Ik drink nu Chrystal Clear en ik stak net een aantal cherrytomaatjes in mn mond hmm. En ik hoor net de timer van de oven met pizza er in af gaan!

Als jij mag kiezen waar je uiteten wil, waar ga je dan naartoe? 
– Dan zou ik een sushi restaurant kiezen. Omdat ik eigenlijk bijna nooit uit eten ga en ik ben echt een heel groot fan van sushi. Al is het jammer dat mijn moeder en oma niet zo dol zijn op sushi..

Wat lust je écht niet? 
– Cous cous.. Dat is het enige waar ik nu op kan komen. Dat komt namelijk door een trauma van vroeger. .

Om welk gerecht sta jij bekend? 
– Dat wist ik zelf niet dus daarom heb ik dat aan mn moeder gevraagd en die zegt de dokter pepper kip. Dat is dit recept van Serena van Beautylab.

Chips of chocolade? 

– Ik houuuu van chocolade. Echt one love! Haha nee ik ben niet zo’ n fan van chips dus ik ga zeker voor de chocolade. En we moeten er nog maar van genieten aangezien de cacao bijna op is =(.

Wat eet jij het liefst in de bioscoop? 
– Zoete popcorn met Coca Cola cherry! .

Wat lustte je vroeger nooit, maar nu wel? En hoe komt dat? 
– Courgette en aubergine! Ik vond de smaak niet zo lekker maar tegenwoordig wel.

Vis of vlees? 
– Vlees. Ik ben echt een vlees eter. Dat komt misschien ook wel door mijn afkomst maar ik kies sowieso voor vlees.

Welke dingen zou je nog willen ‘leren’ eten of drinken? 
– Dat weet ik niet zo goed te noemen.. Ik ben namelijk niet zo’n moeilijke eter..

Wat eet jij het liefst als ontbijt?
– Laatste tijd hou ik het op een banaan. (heel fout iknow) Maar ik eet de dagen dat ik wel goed eet meestal cruseli met kwark of yoghurt. En een aantal maanden geleden at ik nog elke ochtend om half7 s’ochtends voor school havermout. Maar daar ben ik een beetje op uitgekeken.

Als je moest kiezen: alleen nog maar voorgerechten of hoofdgerechten eten? 
– Ik denk dat ik dan voor alleen maar hoofdgerechten ga. Te érg voor woorden eigenlijk. Want dat is natuurlijk veel te veel maar ik hou gewoon van eten..

Je staat voor het snoepschap in de supermarkt. Welk snoepje kies je uit? 
– Dan zou ik voor de rode veters gaan! En die andere soorten snoep van dat ene merk. Echt heerlijk!

Dit was de tag. Wat zijn jouw antwoorden? 

xo, Tamara

Something about food tag

Een gedachte over “Something about food tag

Geef een reactie

