Hotspot: Luciano

Hallo allemaal!

Het is nu nog s’ochtends nu ik dit schrijf maar vanochtend vroeg had ik een afspraak in Den Haag om wat papierwerk te regelen. Daardoor was ik in de buurt van de Rechtbank en ik liep langs een straat waar ik ineens allerlei ijssoorten in een winkel zag. Het was nog erg vroeg (10:00) maar we hadden gewoon trek in ijs!

We gingen gewoon naar binnen en het bleek echt een mooie ijssalon te zijn! Ze hadden heel veel smaken. Ik kon bijna niet kiezen maar ik ben voor de smaken Kinder Bueno en Mangosorbet. Ze waren echt heeerlijk. Je kan ook gewoon proeven dat het goed en lekker ijs is. Mijn moeder, die ook mee was, was gegaan voor de smaak Lemon Pie. Ook die was erg lekker en ze genoot vooral van het lekkere hoorntje.

Snapchat--1157192925850827915

Ziet dat er niet lekker uit? Ik zag ook dat ze een website hebben waar veel informatie op staat: http://www.ijssalonluciano.nl/ Én ik zag dat ze meerdere vestigingen hebben dus dat is zeker ook een pluspunt!

Als ik weer een keer in Den Haag kom ga ik zeker terug en vooral met het warme zomer weer. Dus zeker een aanrader.

Ben jij ook fan van ijs?

xo, Tamara

Hotspot: Luciano

Geef een reactie

