PLOG: 7-5-2015

Hoi allemaal!

Vandaag wou ik het een keer anders doen. Het is een uitprobeersel dus je kan altijd je mening geven en vertellen of je het leuk vind of totaal niet. Dan kan ik daar natuurlijk rekening meehouden. Ik heb een dag een beetje gefotografeerd wat ik heb gedaan.

Dat noemen ze ook wel ploggen. Een fotografische (photografic) vorm van vloggen. Dus soort van met foto’s laten zien wat je op een dag doet.

Snapchat--1157192925850827915

Dit is nog een foto van afgelopen woensdag. Deze foto wou ik jullie niet ontzeggen. Ik was naar de rechtbank geweest voor wat papieren en ik ging toen naar Luciano. Dat ijsje was echt heeerlijk!

Snapchat--8227247050269722861

Onderweg terug naar huis zag ik dit leuke busje rijden en aangezien ik echt een top fan ben van Coca Cola, nouja dan raad je het al wel.

7-5-2015

20150507_104907

Ik begon de dag met het doen van boodschappen. Normaal als ik vakantie heb ben ik bijna elke dag in de sportschool te vinden maar vandaag had ik een ‘rustdagje’ en had ik beloofd dat ik zou koken.

Dus dit zijn mijn boodschapjes. 2 chrystal clear flessen, een courgette, zalmsnippers en tony’s chocolonely (want welke vrouw kan nou zonder chocola? ik niet in iedergeval). De tony’s was ook nog is in de aanbieding want hij was namelijk 60 cent goedkoper en dat was voor mij een goede reden om het te kopen!

Ik heb trouwens geen foto’s van mijn ontbijt en lunch omdat dat die dag niet al te goed ging (oeps.)

20150507_104917

De essentials voor het boodschappen doen haha.. Portomonnee met geld en zonnebril (indien er zon schijnt natuurlijk).

20150507_111334

Ik zag op facebook een soort test voorbij komen die je kon maken en waar dus uit bleek hoeveel kinderen je later zou krijgen. Ik vind kinderen best leuk maar 15 kinderen had ik nooit verwacht haha! Al ga ik er niet echt vanuit dat ik 15 kinderen krijg. Daar zit ik niet echt op te wachten eerlijk gezegd..

20150507_115931

Dagelijkse hobby tegenwoordig! Youtube filmpjes kijken en aangezien ik er op 150 geabonneerd ben moet ik het wel vaak bijhouden. Maar ik vind het wel leuk om te bekijken én ik krijg soms wel inspiratie van.

20150507_121143

Ik moest dus die avond koken en ik zocht op internet een lekker makkelijk recept wat altijd geslaagd is! En dat was het hoor..

20150507_175516

Bezig met koken hmm! Ik krijg er bijna weer trek van nu ik dit zo zie. Ook vind ik het leuk om tijdens het koken een muziekje op te zetten en dan luidkeels mee te zingen. Heerlijk!

20150507_221954

Om die tijd stapte ik mijn bedje in. Want het was vakantie en dan is het lekker om net wat langer op te blijven en gewoon in je bed te kunnen liggen nietwaar?

20150507_224144

En natuurlijk sloot ik af met de zelfde dagelijkse bezigheid als een paar uur geleden. Ik keek deze sims aflevering van zalfie (Alfie Dreyes en Zoe Sugg). Een lekkere lange aflevering dus ik kon er lang voor zitten.

Zo, dat was mijn donderdag. Ik heb niet zo heel veel gedaan deze dag. Maar ik zal ook wel eens ‘ploggen’ als ik weer naar school moet en dat is dan weer een hele andere dag.

Vind jij zulke foto artikelen leuk? Tot de volgende keer!

xo, Tamara

PLOG: 7-5-2015

Geef een reactie

