Shoplog loavies

Hoi allemaal! Ik heb een paar dagen geleden een bestelling gedaan bij Loavies. Het is zijn niet zo veel dingen maar ik vond het leuk om het even te delen!

Het zijn twee items.Een shirtje en een broek. Ik weet nog niet zeker of ik de broek hou omdat het natuurlijk niet echt een standaard broek is, maar dat zul je nu zien!

Dit is het shirtje. Het is een los vallend shirtje, daar ben ik altijd wel fan van. Het is erg luchtig en nu dus perfect aangezien het nog net geen zomer is en het toch ietsje warmer word. Het was toevallig sale bij Loavies dus dat is ook een leuke bijkomstigheid! Ik vond de kleur van het shirtje ook erg mooi! Een beetje een safe kleurtje die bijna altijd wel goed is. Er zit ook een detail aan het shirtje, namelijk de gouden rits op de achterkant. Ik weet niet wat het is maar bijna alle shirtjes die heb ik hebben tegenwoordig een rits op de achterkant. Dat maakt het niet minder leuk natuurlijk! Maar het valt wel op.

DSC07313DSC07314DSC07303

Ik draag het shirtje met een hempje er onder maar je kan natuurlijk ook er voor kiezen om dat niet te doen. Het was zoals ik al zei sale dus dit shirtje was afgesprijsd! Echt fijn! In de sale kost hij nu 15,00 en oorspronkelijk 29,95. Maar ik zie toevallig net dat hij is uitverkocht.. Heel gewild dus! Misschien dat hij nog aangevuld word?

Ook heb ik deze broek. Het is een soort leren broek. Nouja, je kan eigenlijk wel zeggen dat het leer is. Het is dus een best wel strakke broek. Ik vind hem er stoer uitzien en vooral als je hem leuk kan combineren is het een leuk item.

DSC07316DSC07318

DSC07294

Hier zie je een aantal foto’s van de broek. Ik denk niet dat het iets is om op een hele warme zomerdag te dragen omdat je dan je kapot zweet haha! Maar op een fris luchtig dagje ofzo is het denk ik wel prima te doen. Ik zal het binnenkort is uitproberen.

De broek was ook in de sale dus van 29,95 naar 15,00. Deze broek is nog wel verkrijgbaar dus sla je slag als je hem ook leuk vind!

DSC07300

En nog de twee items bij elkaar! Zoals je kunt zien ben ik niet echt los gegaan maar ik vond het wel goed voor eventjes en dan kan ik later weer mijn slag slaan!

Heb jij wel eens iets gekocht bij Loavies?

xo, Tamara

Shoplog loavies

Geef een reactie

