Obsessie voor kaarsen

Foto: bron

Hallo allemaal!

Vandaag een artikel over een leuke hobby van mij: kaarsen!

Sinds een aantal maanden ben ik een soort nieuwe obsessie. Namelijk voor kaarsen. Ik vind het zo rustgevend om lekker de kaarsenaansteker (als dat een normaal woord is haha) te pakken en dan een voor een alle kaarsen die we hebben aan te steken.

Het is namelijk soms zó erg dat ik zelfs geurkaarsen door elkaar aan zet alleen omdat ik het mooi vind staan en ik vind het zo sfeervol. Echt een huiselijk gevoel. We hebben namelijk veel kaarsen in huis staan. Altijd als mijn moeder eventjes naar de Xenos gaat of de blokker neemt ze wel weer een paar kaarsen mee.

Mijn voorkeur gaat vooral uit naar de Yankee Candle kaarsen. Die heb ik vorig jaar eind november gekocht bij het I love beauty event. We hebben twee grote kaarsen en vier kleine kaarsen. We hebben er nu ongeveer twee al gebrand en die roken echt heeerlijk!

images (1)

Bron

Maar we hebben ook diverse kaarsen van Xenos, Blokker. Gewoon waxinehoudertjes, in potjes, in kandelaars. In verschillende vormen gewoon. In december heb ik zelfs bij een hobbywinkel een chocolade kaars gekocht. Maar sindsdien had ik hem ergens gelegd en ben ik hem deze week weer tegen gekomen. Dus ik heb hem gelijk al een paar keer gebrand en als je hem uitblaast is hij echt heerlijk zoet en ruikt hij lekker! Echt naar chocolade gewoon.

Als ik bij een tuincentrum ben dan ren ik meestal gelijk naar de kaarsen en de geurkaarsen. Of naar die geurbranders met verschillende smaken en kleuren die je dan in een houder doet. Ik geniet er altijd van om die mee te nemen. Heerlijk!

Deze kaarsen heb ik op mijn kamertje staan en die zijn afkomstig van de ikea.

DSC07394DSC07395

De linker kaars is een lekker zoete sweet berry & patchouli kaars. De kaars is niet van ikea maar ik geloof van de primark. Ze hebben ook een kleinere variant maar ik wou een lekkere grotere! En de rechter is geloof ik een soort sinassappel kaars. Zoals je kan zien is het label bovenop er al af.

DSC07396DSC07397

Dit zijn twee kaarsen van de ikea. frambozen/aardbeien achtige kaars en een appel kaars. Zoals je kunt zien heb ik deze nog niet gebrand want het is namelijk zo dat ik niet heeel vaak op mijn kamer zit en daardoor minder snel kaarsen aan het branden ben.

DSC07389

En hier nog de kaarsen zoals ze op mijn bureau staan!

Houd jij ook van kaarsen?

xo, Tamara

Obsessie voor kaarsen

7 gedachtes over “Obsessie voor kaarsen

Geef een reactie

