MONDAY FUNDAY #1

Hoi allemaal! Vandaag deel ik een paar dingen die ik de laatste dagen ontdekt heb. Het is een soort nieuw item wat ik waarschijnlijk wekelijks ga doen maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel ‘nieuwe’ dingen ik die week ontdekt heb of grappig vind.

Scream queens

Scream-queens_teaser

Bron

Ten eerste ben ik al heeel lang benieuwd naar een nieuwe serie van de makers van Glee en American Horror Story. Ik moet eerlijk bekennen dat ik glee nog niet eens helemaal af heb gekeken (oeps). Maar goed de trailer is nu sinds een week uit en daar was ik zo benieuwd naar dat ik het wel leuk vond om te delen! Maar eerst natuurlijk nog het verhaal delen. En trouwens is het ook leuk dat er een aantal bekende meedoen zoals Ariana Grande, Emma Roberts, Keke Palmer, Lea Michele. Maar goed het verhaal: (trouwens ik wist niet eens wat ze bedoelde met het word scream queens maar er staat dus op wikipedia dat het een actrice die bekend staat om in horrorfilms te spelen.)

In Scream Queens worden prestigieuze leden van een studentenvereniging op gejaagd door een serial killer. Waarom de meiden het doelwit zijn van de moordenaar ontrafelt zich langzaam terwijl hun diepste geheimen naar boven komen (He, waar heb ik dat eerder gehoord? Moord en geheimen. Pretty little liars natuurlijk! Misschien vandaar dat ik het een leuke serie vind haha!)

Josh Peck over de Kardashians!

Ik zag vanochtend iets grappigs op twitter dat ik met jullie wou delen! Misschien kennen jullie josh nog van drake & josh? Hij staat tegenwoordig bekend om zijn grappige imitaties op social media en dan vooral vine. Maar ik volg hem dus ook op twitter en ik zag toevallig dat hij een aantal tweets had getwitterd over de kardashians. En omdat de kardashians meestal belachelijk gemaakt worden vond ik het wel eens leuk dat hij het op een andere manier aanpakt. Dus zie hier de tweets:

Ik moest erg lachen om deze uitspraken!

Bad blood

taylor-swift-catastrophe

Bron

De nieuwe clip van Taylor Swift is uit! Ik las op andere blogs dat er een aantal bekende sterren mee zouden doen dus daar keek ik ook wel naar uit! En ze zeggen dat het nummer gebaseerd is op de vriendschap met Katy Perry maar die nu over is?! Veel plezier met het kijken en laat me vooral weten wat je er van vind!

Dit was de Monday Funday voor de eerste keer. Wat vinden jullie trouwens van de naam van deze serie? Goed of een no go? Hebben jullie nog leuke dingen ontdekt afgelopen week?

xo, Tamara

 

 

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/14021405/?claim=h5rtuzfb944″>Follow my blog with Bloglovin</a>

MONDAY FUNDAY #1

4 gedachtes over “MONDAY FUNDAY #1

Geef een reactie

