Pitch Perfect 2 review

Hallo allemaal!

Vandaag ga ik het eens over een film hebben en dan vooral over een film review. Het is een van de leukste meiden films al zeg ik het zelf: Pitch Perfect 2!

Ik weet nog goed wanneer ik de trailer zag van de eerste Pitch perfect. Dat was een aantal jaar geleden en ik dacht gaaaf! Hier wil ik echt heen. Ik hou echt van zingen en dan vooral van die liedjes die of heel oud zijn of van de radio en top40 enzo zijn. En laat pitch perfect dat nou hebben?! Ik heb deel 1 dus in de bioscoop gezien en ik vond hem al helemaal geweldig. Vooral de grappen die gemaakt werden en Fat Amy. Oh my.

Maar ik las dus een tijd later dat er een deel 2 uit zou komen en nadat ik die trailer zag was ik alleen nog maar meer blij! Weer genoeg zang, dans, leuke grappen en Fat Amy. En er zijn weer een hoop leuke liedjes die ze coveren! En ik blijf het knap vinden hoe ze dat doen.

Het verhaal

De Barden Bellas zijn terug om de wereld te veroveren in PITCH PERFECT 2. Het vervolg op de hit-film over een groep buitenbeentjes die een onweerstaanbare sound creëren wanneer ze samen zingen. Het is drie jaar geleden sinds de Bellas als eerste meidengroep de nationale a-capella competitie won. Maar wanneer ze na een schandaal worden geschorst zijn de meiden bang dat de onderlinge harmonie verstoord is. Met nog één kans om hun eer te herstellen proberen de Bellas de World Championship of A Capella in Kopenhagen te winnen. Ze proberen de balans te vinden tussen hun muzikale ambities en de stress van het afstuderen. Ze ontdekken dat hun vriendschap de basis voor de onderlinge harmonie is en samen samen gaan ze de strijd aan om ’s werelds top pitches te worden. Geregisseerd, geproduceerd en met Elizabeth Banks. Mede-geproduceerd door Paul Brooks (Pitch Perfect), Max Handelman en Kay Cannon die ook het scenario schreef.

Ik ben dus afgelopen vrijdag geweest. Het was een volle zaal en je zag dat het meerder deel van het publiek toch echt een vrouw was. Ik was heel enthousiast en ik vond de grappen ook gewoon echt leuk en ik heb een aantal keer echt dubbel gelegen. Ook omdat er een duits acapella koor was en die ook een bepaald accentje hadden. Ook zie je Fat Amy wat meer naar de voorgrond treden en ze blijft natuurlijk hilarisch! Het is volgens mij gewoon echt een aanrader! Ik geef het ♥♥♥♥ [4/5]

Als je de trailer nog niet hebt gezien hier is ie:

Ook heb ik een paar grappige plaatjes gevonden! Ik zocht een paar quotes uit deel 2 maar die zijn er helaas nog niet.

tumblr_mbw21v9ctu1r0a2zto1_r1_500_large

tumblr_mghg37epa91rw95o9o1_500

tumblr_mbj1ci3efg1qf76mfo1_400

tumblr_mcdguulek21rjb8e7o1_400

Bron

Ook is het zo dat alle liedjes van deel 2 op Spotify te luisteren zijn! Je kan hieronder bijvoorbeeld klikken om te luisteren.

Zijn jullie bekend met Pitch Perfect?

xo, Tamara

Pitch Perfect 2 review

5 gedachtes over “Pitch Perfect 2 review

Geef een reactie

