Beautyglossparty 2015 Goodiebag

Hallo allemaal! Zoals jullie weten ben ik naar de beautygloss party geweest. Ik heb al een soort shoplog geschreven over wat ik heb gekocht. Om dat te zien moet je hier klikken! Maar tijdens deze party werd er natuurlijk een goodiebag uitgedeeld en misschien was ik daar nog wel het meest nieuwsgierig naar! Ja, dat klinkt best wel erg maar het is toch wel zo. Vaak ontdekt je dingen die later uitbloeien tot je favorieten. Maar goed ik laat dus de spulletjes zien!

Er zaten verschillende dingen dus in. Ik las bij het goodiebag artikel van Mascha dat er dus 6000 (!) goodiebags weggeven zijn. Dat zijn er echt veel! En dat het dus best wel moeilijk is om als bedrijf zoveel van het zelfde product te leveren. Nice! Maar om te beginnen waren er dus ook drinken. Ik kreeg bijvoorbeeld bij the booth van Josh V een She energy en die was lekkerrr!!

WATER & flesje 

DSC07231

Dit was een lekker watertje met een mint smaakje! Vooral als je een workout gedaan hebt of op een warme dag het warm hebt en behoefte hebt aan water dan is dit zeker een aanrader! Ik ben namelijk zelf niet zo’n fan van water omdat het mij vaak best wel misselijk maakt maar deze! Oh boy! Het is dus een mint en limoen smaakje en ik vind dat de smaak niet overheersend is maar gewoon goed.

Ocean spray

DSC07232

Dit is een zoetig drankje die je ook gewoon kon pakken als je een muntje had ingeleverd voor een cupcake. Het is een drankje van een ocean spray. Het is in de smaak cranberry classic. Ik vond het zelf iets te zoet. (Wat best wel knap voor mij is want ik vind bijna nauwelijks iets te zoet!) Maar ik ben ook niet zo’n reuze fan van cranberry dus daar zou het wel door komen.

Mascara

DSC07201

De lash princess mascara van essence.Deze mascara is met een false lash effect mascara. Dus het moet zorgen dat je langere wimpers krijgt. En of die dat doet! Bij mij zeker. Hieronder zie je een aantal foto’s hoe de mascara er uit ziet op mijn oog. Van vooraf, bovenaf, onderaf en van ver af.

DSC07446

DSC07449  DSC07468DSC07464 DSC07471

99 shades of Bronze van Devoted Creations

DSC07227

Dit is een bronzer. Ik heb gehoord dat je die moet smeren en dat je huid dan een stuk bruiner is. Al is het wel zo dat ik door het zonnen al een stuk sneller bruin ben en het niet echt nodig heb,

Andrelon haarspray

DSC07228

Dit is een hairspray van andrelon. Dat was ook de hoofdsponser van de Beautygloss party. Ik heb de spray al gebruikt nadat ik mijn haar had geföhnd en ik moet zeggen dat het erg lekker ruikt!

Catrice luminous nails 

DSC07443 DSC07438

Dit is een soort nagellak maar het is niet dat het een soort kleurtje af geeft. Het is meer zo’n manicure achtig iets. Het geeft je nagels gewoon een mooi natuurlijk laagje en een beetje een glans. Als je je nagels een beetje wilt laten rusten is dit een aanrader.

DSC07439 DSC07436

Ook had ik als topcoat deze topcoat van de da gebruikt.

Lipstick perfect touch

20150517_102858

Het is een lipstick van een merk dat ik niet ken maar dat kan natuurlijk de pret niet drukken! Ik zag dat ze deze ook bij de Big Bazaar verkopen!

20150517_102950 20150517_102925

Het is een mooi roze kleurtjes. Echt zo’n roze kleurtje waar je gele tanden van krijgt haha! Het is een romige lipstick die lekker aanbrengt.

20150517_10293920150517_102826

Ook is het pigment goed en je ziet duidelijk dat er iets op je lippen zit! Tevreden!

Ook zat er natuurlijk een grazia bij maar dat spreekt natuurlijk voor zich. Grazia is een tijdschrift over showbizz en mode en trends!

Hier kan je het artikel van Mascha lezen!

Wat vinden jullie van de producten in de goodiebag?

xo, Tamara

Beautyglossparty 2015 Goodiebag

4 gedachtes over “Beautyglossparty 2015 Goodiebag

Geef een reactie

