Monday funday #2

Hoi allemaal! Het is weer tijd voor een nieuwe Monday funday. Deze week heb ik nog een paar dingen. Het was wat moeilijker om een paar dingen te vinden dus daarom heb ik ook wat dingen die al ietsje eerder zijn uitgekomen. Maar die ik toch graag met jullie wil kunnen delen. Het zijn ook dit keer weer liedjes oeps..

Foto bron:

King for a day

Om te beginnen deze clip van een Youtuber. Misschien kijk je wel eens Youtube filmpjes? Het liedje is van de Youtuber Teske de Schepper. Ik volg haar al zo’n 4/5 jaar denk ik. En ik kijk altijd met veel plezier naar haar filmpjes en nu ze ook een zangcarriere gestart heeft! Sinds een paar weken heeft ze een nieuw liedje voor de Cornetto reclame gemaakt: King for a day. Ik vind het een zomers liedje. Heel vrolijk en je hebt gelijk trek om een ijsje met iemand te delen haha!

Voor als je er nog niet kent. Ze heeft ook nog een ander liedje. Dat is ook echt haar single en persoonlijk vind ik het een superleuk nummer! Het is erg mooi en persoonlijk. En weer heel anders dan haar nieuwe liedje.

Don’t dream it’s over 

Als tweede heb ik dit liedje wat Ariana en Miley samen hebben gecoverd. Ik vind dat hun samen echt heel goed samen klinken en dat het een mooi geheel is. Ik zou het wel top vinden als ze samen een album op zouden nemen ofzo!  En wat grappig dat ze het in een onesie hebben opgenomen in een soort achtertuin. Wat vind jij er van?

Bagels & bubbels

Als derde ‘like’ heb ik deze serie die helaas net tot einde is gekomen. Wat ik heel jammer vind! Ik heb al op twitter geuit hoe jammer ik vind dat het seizoen afgelopen is en die tweet werd ook een paar keer geretweet! Haha!  Het is een NET5 serie die gaat over een bakkerszoon die verliefd word op een rijk meisje, een soort Paris Hilton ofzo. Het is echt de moeite waard om de serie te checken als je van romantische komedie achtig houd en van een beetje luchtige series. Waar je niet al te veel moet nadenken.

Er spelen een aantal beroemde acteurs en actrices in zoals Geza Weisz, Halina Reijn, Bracha van Doesburgh, Egbert-Jan Weber enzovoort. Het grappige is dat Geza Weisz een rol speelt van een soort rapper en ook zijn eigen nummer voor deze serie heeft opgenomen. Die kan je hier beluisteren:

The Night Is Still Young 

Als laatste heb ik deze favoriet. Een soort guilty pleasure. Het is namelijk de nieuwe clip van Nicki Minaj. Ik ben in Maart naar haar concert geweest en ik vind dat ze soms echt te veel bloot en uitbundig doet. Bij dit liedje valt het wel mee en zie je niet zoveel bloot en getwerk. Ook vind ik het liedje echt catchy en het blijft in je hoofd zitten.

Heb jij nog nieuwe dingen ontdekt deze week?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin’!

Monday funday #2

4 gedachtes over “Monday funday #2

Geef een reactie

