W7 review

Hoi allemaal!

Een aantal weken geleden ben ik naar de Beautygloss party geweest. (Zoals jullie wellicht wisten). En ik ben natuurlijk langs een aantal standjes geweest en kon het niet laten om een paar dingen van de W7 stand mee te nemen!

Trouwens, ik hoorde dat er alweer een kaartverkoop is gestart voor de beautygloss party 2016! (wow zo snel). Ik heb dus een aantal dingen gekocht waar ik erg benieuwd naar was en misschien jullie ook wel?

DSCF1588DSCF1596

Ten eerste dit palette. Dit palette is er eentje met veel gewaagder kleuren. Iets meer voor s’avonds en voor het uitgaan. Ik zou het niet zelf overdag dragen maar er zijn natuurlijk mensen die wel voor een uitdagende kleur houden! Het is een lekker compact doosje en dus makkelijk mee te nemen. Zoals je kunt zien zit er ook een penseeltje bij zodat je de kleur geleidelijk over je oog kan doen. Ookal moet ik zeggen dat ik zelf niet zo fan ben van die kwastjes.

DSCF1609

DSCF1602DSCF1620

Dit zijn de eerste zes kleurtjes. Van links naar rechts zijn de kleuren:

DSCF1607DSCF1623

En dit zijn de zes andere kleurtjes. Van links naar rechts zijn de kleuren: Sorry voor de slechte belichting. Het werkte even niet mee!

DSCF1675DSCF1693

Verder heb ik een lipstick/lipliner. Die beweert om 24uur te blijven zitten. Het is een soort kleurstick en een gloss.

DSC07213

DSCF1627DSCF1626

Eerst doe je de kleur er over heen. En vervolgens wacht je tot die opgedroogd is en daarna doe je de gloss erover heen.

DSC07218

Hier zie je nog wat er staat. Stap 1: Breng de kleur aan op schone lippen en laat het drogen

Stap 2: Breng de lipgloss aan over de kleur, herhaal indien nodig. Stap 3: Verwijder met een make up remover op olie basis.

DSCF1643 DSCF1654

Bij de eerste foto heb ik de kleur aan gebracht en op de tweede foto de kleur en de gloss.

DSCF1770

En na een aantal uur eten en drinken. Enthousiast!

Ik ben erg tevreden over de lipstick/gloss. Hij blijft niet 24 uur zitten maar verder top! Hij is mooi van kleur, voelt niet plakkerig aan. Echt een aanrader! Hij is van W7 en is bijvoorbeeld online te kopen. Ik kon helaas niet vinden hoe duur hij was?

Ook heb ik nog deze lipbalsem dat lijkt op die van Eos.

DSC07219 DSC07247

Het is een lekkere lipbalsem met een goede substantie. En een lekker aardbei smaakje!

DSC07248 DSC07249

Het smeert erg lekker en je lippen worden er ook nog is gevoed door!

Dit waren mijn aankoopjes. Ook had ik natuurlijk gedroogd fruit maar dat is al op (oeps).

Heb jij wel eens wat van W7 gekocht?

xo, Tamara

W7 review

2 gedachtes over “W7 review

Geef een reactie

