CONCERT: Ariana Grande

Hallo allemaal! Ik ben afgelopen donderdag 28 mei naar een concert geweest. En niet zomaar naar een concert! Namelijk naar die van Ariana Grande. Ik deel hier mijn mening en een paar filmpjes en foto’s.

Ik ging dus donderdag naar Amsterdam arena.Ik heb afgelopen januari een uur in de wachtrij gezeten (op de laptop) om kaartjes te regelen. Het was namelijk zo dat ik echt de moed had opgegeven want ik zat er dus al een uur in en er gebeurde niks. Er kwam geen verandering.. ik had de neiging om uit de wachtrij te stappen, maar toen kwam ik ineens in een soort ruimte waar je plaatsen kon kiezen. Ik was binnen! Yay! En toen zag ik dat er al heeel veel was uitverkocht.. Dus ik zocht nog snel naar een plek en dat werd in het vak 213. Het is een plek dat erg beperkt zicht heeft maar dat mocht de pret niet drukken. Maar laten we beginnen met een aantal foto’s van die dag.

1432823032513

Dit was voordat ik naar de bus ging haha. Ik wou nog even een ‘selfie’ maken.

Snapchat--8877729593760647599

Dit was mijn make-up van die dag. Ik heb er ook met mijn camera wat foto’s van gemaakt dus die krijgen jullie nog van me te goed!

Snapchat--5232782471952533127

Eerst was er natuuurlijk starbucks nodig! Tegenwoordig haal ik het altijd bij een leuk uitje. De barista dame was erg aardig en vertelde nog dat ze bij iedereen een hartje bij hij/haar naam doet maar dat sommige mannen er meer achter zoeken en vragen of ze een keer koffie wil drinken. Zulke dingen vertelde ze. Vond ik wel grappig!

Snapchat--960897651228740901

Om 17:19 zaten we in de trein naar Schiphol. Vanaf daar moesten we overstappen naar de bijlmer waar de ziggo dome zich dus plaatsvind.

Snapchat--4791083209370812130

Selfie in de trein met mijn ietwat gekke hoofd! We hadden er zin in!

Snapchat--8367661072496987629 

Woehoe en toen zaten we op een muurtje in de bijlmer! Vlakbij de arena en de woonboulevard wel te verstaan. Het zonnetje scheen nog lekker en we waren best wel vroeg dus we konden er nog even van genieten.

Snapchat--1282985949499388799 

Maar toen bedachte we dat we ook nog even moesten eten. Er zijn verschillende dingen bij het arena station. Maar wat het wel was is dat er vanwege het concert overal een mega lange rij stond. We gingen maar naar de Burger King maar ook daar zagen we een lange rij die tot buiten het ‘restaurant’ ging. Maar gelukkig konden we dan na 10 minuten onze bestelling laten opnemen en eten!

Snapchat-574235190854997875  

Ik koos voor een Long Chicken menu. Dat was een menu met geloof ik grote frietjes en een Long Chicken burger met een krokante burger met sla. Het was zooo veel en vol makend. Op een gegeven moment kon ik het niet meer op en toen heb ik het laten staan haha! Het was wel erg veel.

Snapchat-6818696867709343932

Een soort wazige foto van mijn outfit of the day. De foto is met snapchat gemaakt dus misschien vandaar? Ook hielp de zon dit keer ook niet mee.

1432832630760

Daarna gingen we dus naar de Ziggo Dome. Ik ben er al een aantal keer geweest en mijn vriendin nog niet dus ik vertelde haar leuk dat je altijd zo door kan lopen maar dat viel vies tegen. We kwamen aan en de mensen stonden nog tot de ingang van de arena.We hebben zeker wel een kwartier tot 20 minuten moeten wachten. Het was natuurlijk uitverkocht en daar had ik niet heel erg op gerekend. Daarna gingen we snel naar onze plekken maar het nadeel was dat er geen persoon bij het vak stond die ons aanwees welke rij waar was. Het was namelijk al helemaal donker want het voorprogramma was al een soort van begonnen. Dus we gingen maar snel zitten.

Snapchat-3497219558832132144

De band van het voorprogramma vroeg of we onze zaklampen aankonden doen en dit kwam als resultaat. Mooi!

Snapchat--4300654717185043938

Het voorprogramma duurde van 5 voor half 8 tot 5 over 8 ongeveer. We moesten eigenlijk naar de wc maar besloten dit na het voorprogramma te doen. We kwamen aan bij de wc’s en het werd al wat drukker. Maar gelukkig kwamen wij nog net op tijd om nog snel te kunnen. Want toen wij uit de wc’s kwamen stond er wel een rij van 2 meter ofzo. Dus wij waren blij! Ook was het zo dat het moeilijk was om iets te drinken te kopen want er waren op verschillende plaatsen ook rijen. Ik vond het wel leuk dat er ook een snoepkraam stond. Origineel!

Snapchat--4466881366294675048

Het was een super leuk concert! Het is jammer dat ik niet een filmpje in dit artikel kan plaatsen. Ariana kan live ook goed zingen! Ook maakte ze er een show van door in het begin met vuurwerk te komen. En ook kwam ze elke keer met een ander atribuut op. Ik vond het een echte leuke show. Het enige wat een beetje vervelend was dat er heel veel jongere kinderen kwamen en die kunnen natuurlijk erg schreeuwen haha! Sommige waren onder de 7 volgensmij. Daar had ik niet bij nagedacht maar dat komt natuurlijk doordat ze in series van Nickelodeon speelde. Dus het was zo dat je oren er wel last van hadden. Ook vond ik het jammer dat ze niet zo veel interactie had met het publiek. Dit komt onderandere natuurlijk ook doordat ze niet boven het geschreeuw uitkomt. Want na elk woord word er natuurlijk geschreeuwd. Maar ik heb wel eens concerten meegemaakt waar ze meer interactie hadden en soms ook wat zeiden over Amsterdam of andere dingen. Of zelfs mensen op het publiek riepen. Dus dat was wel jammer!

En mijn plek was natuurlijk niet optimaal! Maar dat is wel jammer maar ondanks dat ben ik ben blij dat er wel blij was! We bleven tot het einde maar wat was het druk! Snel naar de trein en we hadden nog een kwartiertje voorsprong tot de trein ging. Het perron was ineens vol gelopen en de trein had ook nog is 10 minuten vertraging. Het werd heel de tijd drukker en drukker en toen de trein arriveerde moesten we zowat rennen om een plaatsje te kunnen bemachtigen. We konden alleen nog maar in de hal van de eerste klas en het was zelfs zo druk dat we bijna letterlijk tegen het raam werden gedrukt. Heeel vervelend! Echt een gedoe ook.

Daardoor hadden we onze overstap ook gemist en moesten we 20 minuten op schiphol wachten. Daarna haalde mijn moeder ons op bij het station en bracht ons thuis dus dat scheelde en ik lag half 1 eindelijk in mijn bed!

Snapchat--3967450343267757950

Mijn wekker ging namelijk weer om 10 voor 6! Vreselijk! Maar het moest nou eenmaal voor school. Pff.

Snapchat--1163709159616118210

Dus we gingen maar om 10 voor 6 aan de koffie en zo heb ik een aantal bakkies op haha! Ondertussen ben ik wel bijgekomen van de moeheid en is het heerlijk weekend.

Fijn weekend! Ben jij wel eens bij de Ziggo Dome geweest?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kunt mij dus ook volgen op Bloglovin’! Dan mis je geen enkel nieuw artikel!

CONCERT: Ariana Grande

Een gedachte over “CONCERT: Ariana Grande

Geef een reactie

