Monday Funday #3

Hoi allemaal! Vandaag deel ik een paar dingen die ik de laatste dagen ontdekt heb. Het is een item wat ik waarschijnlijk wekelijks doe maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel ‘nieuwe’ dingen ik die week ontdekt heb of grappig vind. Deze week heb ik het bijvoorbeeld over het duet met Jessie J, de clip van Monica Geuze, de transformatie van Bruce en een interview van Justin Bieber. Kijk je mee?

Laten we beginnen met het duet van Jessie J. Ik had natuurlijk al de film Pitch Perfect 2 gezien dat kan je hier al zien! Daar hoort ook de titelsong ‘Flashlight’ bij. Die Jessie J heeft ingezongen! Maar ik las dus dat er een duet was van de Nederlandse Sonny Sinay en Jessie J dus! Dat vond plaats via de app Smule Sing. Als je het duet nog niet gezien hebt kun je het hier vinden!

Ook was het de week waarin Bruce Jenner zijn nieuwe indentiteit bekend maakte! Ik moet toegeven dat ik geregeld naar de serie kijk en dus ook de afleveringen heb gezien waar hij verteld over de transformatie. Ik vond het een best onroerend verhaal. Maar goed, een paar weken geleden heeft hij zich dus veranderd in een vrouw. En daar hoort natuurlijk ook een cover van een tijdschrift bij! Je kan hier de foto zien. De cover is geschoten door Annie Leibovitz. Hieronder staat de link!

http://www.vanityfair.com/hollywood/2015/06/caitlyn-jenner-bruce-cover-annie-leibovitz

Ten derde heb ik nog een nieuwe liedje voor jullie! Ik volg een aantal accounts op Youtube waaronder Monica Geuze. En afgelopen week kwam ze met haar eerste single! Ik vind het een heel leuk catchy liedje! Het is in samenwerking met een aantal artiesten en ik vind het echt een leuk liedje! En ik hoorde haar in een vlog zeggen dat er binnenkort weer een nieuw nummer komt. Ik ben benieuwd en ik kijk er naar uit! Laten gaan staat in iedergeval bij mij op repeat! Dus beoordeel zelf!

Als laatste heb ik dit interview gevonden met Justin Bieber. Het is in de auto en ik vond het wel een grappig interview. De interviewer is volgens mij een best bekend persoon en ik vind het gesprek wel leuk! Ook wanneer hij vraagt zal ik muziek in de auto opzetten en er allemaal hits van Justin Bieber zelf voorbij komen. En dat er soms ook liedjes zijn die hij niet eens meer uit zijn hoofd kent. Ik ben nooit echt een fan van Justin Bieber geweest ofzo maar ik vond dit een leuke toevoeging. Het is een soort carpool karaoke! Bekijk het hier onder!

Dit waren de onderwerpen van deze week! Op het moment dat ik dit schrijf is het zondagochtend en lekker zonnig! Dus ik ga denk lekker van dit weer genieten. Jullie nog een fijne maandag!

Had jij gehoord van een van deze favorieten?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin’!

Monday Funday #3

2 gedachtes over “Monday Funday #3

Geef een reactie

