Make up of the day

Hallo allemaal! Een aantal weken geleden had ik mijn make up gefotografeerd maar ik had er eigenlijk niks mee gedaan. Toevallig kwam ik de foto’s afgelopen week weer tegen dus die hebben jullie nu nog te goed!

Het is dus al een tijdje geleden dat ik deze look heb gemaakt. Het is een look voor overdags. Natuurlijk kan je het ook s’avonds dragen maar het is meer een neutrale look! Het zijn een aantal producten die ook in mijn favorieten van mei zaten! Dat artikel kan je hier vinden.

DSC07521

Ik begin met een lekker bloot gezicht!

DSC07532

Als eerste pak ik mijn concealer erbij om alle oneffenheden weg te werken. Want die wil je natuurlijk niet zichtbaar laten zijn! Het is een concealer van de Drogist DA. Hij is al een tijdje oud en ondertussen ook op maar dit is dus nummer 003.

DSC07523

Het is een concealer in de vorm van een lipstick die je dus een beetje over de plekken beweegt waarna er product af komt.

DSC07526 DSC07529

De concealer smeer ik dus uit met een soort sponsje. Die heb ik ooit ergens bij gekregen en sindsdien gebruik ik die trouw. Het is zelfs zo erg dat hij tegenwoordig elke keer meer afbrokkelt en dat er steeds minder overblijft.. Hij is zo fijn!

DSC07534

Zo, concealer zit er op! Alles is egaal verdeeld. (sorry voor mijn rare blik trouwens) Op naar de volgende stap!

DSC07536DSC07537

Daarna is het tijd voor de foundation! Dit is de Maybelline dream fresh BB cream. Ik heb hem in de kleur Medium en hij heeft ook nog is een spf van 30!

DSC07535

Dit blend ik vervolgens weer in met de spons!

DSC07538

Up next is het poeder! Deze poeder is zoals je kunt zien dus ook van Maybelline en uit de Fit me collectie. Ik heb hem in nummer 315.

DSC07540

Deze poeder verdeel ik over mijn gezicht met een poederkwast van de Hema.DSC07541 DSC07542

Zo ziet het er dan uit!

DSC07546

Vervolgens krul ik mijn wimpers. Dit doe ik zodat ze net iets voller en langer worden.

DSC07543 DSC07544

Daarna was het tijd om mijn wenkbrauwen bij te werken. Ik doe dat met dit palette van Herome. In de kleur dark brown. IK heb deze denk al een jaar of 2/3 en nog steeds geen pan geraakt!

DSC07551DSC07545

Tijd voor oogpotlood onder mijn ogen en eyeliner boven mijn ogen! Allebei van Catrice of Essence!

DSC07552

DSC07201

En natuurlijk mascara! Die in de goodiebag van de Beautygloss party zat!

DSC07558

Met mascara en eyeliner erbij.

DSC07563

Tijd voor blush!

DSC07564

Ik gebruik al een tijdje deze blush van Catrice. In de kleur 020 Rose Royce.

DSC07567 DSC07569DSC07576

Eind resultaat van de look! Ook heb ik nog wat lipstick toegevoegd! Dat is degene die ik heb gereviewd! Klik hier

DSC07566

Bedankt voor het kijken en lezen van de post. Ik vind het erg leuk om met make-up te spelen maar dat gaat doordeweeks natuurlijk moeilijker. Dat word een doel voor in de zomervakantie. Daar ga ik sowieso nog een artikel over maken!

Hou je ook van spelen met make-up?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraa (klik hier)

Make up of the day

2 gedachtes over “Make up of the day

Geef een reactie

