Monday funday #4

Hallo allemaal! De week gaat hard voorbij! Het is namelijk al weer tijd voor de 4e editie van Monday funday! Het is een item wat ik waarschijnlijk wekelijks doe maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel ‘nieuwe’ dingen ik die week ontdekt heb of grappig vind.Vandaag heb ik weer een aantal nieuwe ‘ontdekkingen’ van afgelopen week! Onder andere de nieuwe uitbreiding van de sims, hoe het is om je een week te kleden als Kim Kardashian en nog meer!

Sims 4 New Crest 

Een paar dagen geleden las ik namelijk dat er een nieuwe soort wereld in de Sims 4 komt! Ik ben al heeel lang fan van het spel en dan ook echt fan! Je hebt misschien in het artikel van afgelopen vrijdag gezien dat ik aan het simsen was! Het begon vroeger namelijk dat ik bij vriendinnetjes wou spelen omdat hun sims waren. Best wel erg eigenlijk! Maar goed, er komt dus een nieuwe wereld en het aparte is dat de wereld helemaal leeg is! Dus je kan de wereld helemaal naar jouw smaak inrichten! De wereld heet New crest en is vanaf 11 juni al verkrijgbaar. Ik ben zeer benieuwd en ik ga binnenkort beginnen met het spelen! Ik heb de uitbreidingen behalve die van in de natuur en luxe . Dus ik heb ook veel mogelijkheden! Er is trouwens ook een bijbehorend filmpje:

Teen mom Original 

Ook heb ik een aantal weken geleden ontdekt dat er weer een nieuwe seizoen kwam van Teen mom! Namelijk teen mom Original! En dan zelfs met de tienermoeders van het eerste uur! Ik vond dat namelijk altijd al de leukste meiden! Die andere waren vond ik ook leuk hoor, was niks mis mee maar de eerste zijn bij mij favoriet. Anyway, ze hebben dus een soort ‘terugblik’ seizoen gemaakt. Wat ik erg leuk vond! Ondertussen is de helft al weer zwanger of heeft een tweede kind gekregen en zijn sommige verloofd of hebben gewoon een vriend. Ik heb afgelopen week de eerste aflevering gekeken en ik vond het erg leuk om te zien hoe het met ze gaat.Wellicht ken je ze wel maar ik zal een filmpje plaatsen:

Een week leven als Kim Kardashian

Ik kwam deze week een artikel voorbij komen op Facebook. Namelijk van de Nederlandse Elle. Het artikel ging namelijk over hoe het zou zijn om Kim Kardashian te zijn. Ze vertelt in het artikel hoe alles is verlopen. Ik vond het echt een leuk artikel want de outfits lijken nog best veel op de originele outfits! Ook schreef ze dat ze eigenlijk van zichzelf had gedacht dat ze een soort figuur had maar met de kleding van Kim toch andere dingen opmerkte! Ze moest zelfs op een dag een bodysuit aan. Dat lijkt me nogal wat! Oordeel zelf wat je van het artikel vind en deel je mening vooral!

http://www.elle.nl/lifestyle/Lifestylenieuws/Ik-leefde-een-week-als-Kim-Kardashian-en-dit-is-wat-er-gebeurde

Cover Leighton Meester

Het is natuurlijk al een tijdje geleden dat Leighton Meester in de serie Gossip Girl speelde. Ook heeft ze daarna in een paar films gespeeld. En vorige maand werd bekend gemaakt dat ze zwanger is! Heel leuk! Het is bekend dat ze een aantal jaar geleden ook een zangcarriere heeft opgezet. Ik ken haar namelijk vooral van het liedje ‘Good girls gone bad’ met Cobra Starship. Maar nu is ze dus helemaal weer into zingen! Ik zag deze clip op Youtube staan en het is een heel ander soort nummer dan Good girls gone bad maar ik vind het leuk dat ze een cover heeft opgenomen! Het is een bekend nummer! Ik vind haar stem heel mooi! Ook zie je wel een beetje dat ze zwanger is vind ik!

Dit waren de nieuwe ontdekkingen van deze week! Ik wens jullie nog een fijne week!

Had jij al een van deze ontdekkingen gehoord?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraa (klik hier)

Monday funday #4

2 gedachtes over “Monday funday #4

Geef een reactie

