Victoria secret bodysplashes

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie! Ik ben een grooot fan van het merk Victoria Secret en ik vond dat het misschien leuk was om te delen met jullie!

Mijn collectie is nog best wel bescheiden. Ik heb er drie. Ik heb er eentje gekocht op het vliegveld, bij schiphol. Dat is natuurlijk goedkoper omdat je daar geen BTW hoeft te betalen. En ik vond het trouwens leuk om een paar foto’s te maken dus vandaar dat je die er bij ziet.

DSC07370 DSC07371

DSC07372 DSC07388 DSC07373

Endless love

Dit is een heerlijke bloesemachtig geurtje. Het is best wel een sterk geurtje. Maar het is sowieso mijn favoriet! Ik draag deze geur elke dag in mijn tas. Eigenlijk overal heen. Als ik bijvoorbeeld naar school ga en ik spuit het luchtje op dan hoor ik altijd wat ruikt het hier lekker! Of klasgenoten willen het ook opspuiten.

DSC07375 DSC07378

DSC07379

Deze bodysplash bevat de smaak appelbloesem en ylang ylang (?) dat is blijkbaar een soort plant. Ook bevat het Aloe vera. Dus misschien is het goed om daar op te letten als je er niet tegenkan of er niet van houd.

Vanilla Lace

Dat is een vanille achtig luchtje. Dit luchtje behoort ook tot mijn favoriete en dat komt omdat hij mij doet denken aan zomer en zonnebrand en dus het lekkere gevoel van de zomer! Ik heb deze naast mijn bed staan en die spray ik over mijn bed en lakens heen zodat ik het een soort van associeer met slapen haha! En het lekkere rustige gevoel van slapen en op het strand liggen.

DSC07380 DSC07383

Deze bodysplash bevat de smaak vanille en musk. Ook deze splash bevat dus ook Aloe Vera.ย ‘Spray on for a touch of scent’.ย Dat klinkt erg leuk!

Strawberries & Champagne

Deze splash heb ik nog het minst gebruikt. Het is een aardbei achtig luchtje en het ruikt erg zoetig. Het vervelende van deze splash is dat bij mij de dop kapot is waardoor het pompje het heel vervelend doet en inplaats van de plek waar je spuit gelijk heel je arm onder zit of zelfs meer. En dat is best wel vervelend!

DSC07384 DSC07385

Deze bodysplash heeft dus strawberries & champagne smaak. Er zit bij ook deze Aloe Vera.

Ik ben dus erg enthouiast over deze drie! En ik hoop in de toekomst om nog meer uit te bereiden. En het is zo dat ze tegenwoordig inplaats van alleen bij Victoria Secret ze ook bij de Etos verkrijgbaar zijn. En wel voor 8,99. (wat nog best wel mee valt)

Heb jij ervaring met deze heerlijke luchtjes?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_ ย (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

https://instagram.com/tamaraeleonoraaa/

Victoria secret bodysplashes

12 gedachtes over “Victoria secret bodysplashes

  1. Aaah, ik moet deze nog steeds kopen. Ik schaam me bijna dat ik ze nooit heb meegenomen. Ik vind endless love heerlijk. Strawberry champagne heeft wel een mooie verpakking, maar vind ik iets te zoet.

    Like

  2. annajirina zegt:

    Wat een leuk artikel! Ik heb nog nooit een bodysplash geprobeerd, ik ben het wel van plan maar ik vind het ook weer niet een musthave. Ben wel benieuwd haha!

    Like

Geef een reactie

