OOTD: Outfit of the day

Hallo allemaal! Vandaag is het tijd voor een outfit of the day! De outfit is al wel van een maandje geleden maar ach! Ik dacht dat het gewoon nog kon! Kijk je mee?

Het is dus zoals ik al zei van ongeveer een maand geleden. Om precies te zijn 17 mei. Het was echt suuper mooi weer toen en vandaar dat ik ook geen jas aan had.

DSCF1797DSCF1796

Kleding

DSCF1791

Shirt: Esprit

Vest: Esprit

DSCF1789

DSCF1794

Broek: H&M

DSCF1793

Schoenen: Nike airmax. Al een jaartje oud.

DSCF1799

Ik had die dag ook mijn haar gekruld dus dat zie je nog een beetje terug!

DSCF1800

Horloge is van regal. Gekocht bij lucardi in de aanbieding. Al een jaartje oud. En armband is van Sisters.

DSCF1801

Ring, gekregen van mijn oma voor mijn slagen van vorig jaar, is van het merk Ti sento.

DSCF1807

En sleutelketting om mijn hals! Ik weet helaas niet meer waarvan maar dat zou ongetwijfeld van een winkel zoals Claire’s zijn!

DSCF1813

Make up look van die dag! Eigenlijk gewoon zoals die Make-up of the day!

DSCF1811

Ook droeg ik een zonnebril. Het is een neppe Raybank achtige bril. Hij is wel echt zo dat als je bukt dan valt hij al van je neus af. Heel jammer! Ik had het destijds 3 voor 15. Ik heb alleen deze goude en een zilvere nog.

DSCF1815

En lipstick is die van W7. Dat je hier kunt teruglezen!

DSCF1816

Dit was mijn outfit of the day! Ik hoop dat je het een leuk artikel vond! Geniet jij ook zo van de zon?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

OOTD: Outfit of the day

10 gedachtes over “OOTD: Outfit of the day

    1. tamaraeleonora zegt:

      Dankje! Ja ik snap wat je bedoelt! Mijn truc is om ze gewoon niet aan te doen met regen en vies weer en ze gewoon goed schoon te houden! Dus regelmatig schoon maken!

      Like

Geef een reactie

