Monday Funday #5

Hallo allemaal! Het is alweer tijd voor de 5e editie van Monday Funday! Het is een item wat ik waarschijnlijk wekelijks doe maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel ‘nieuwe’ dingen ik die week ontdekt heb of grappig vind.Vandaag heb ik weer een aantal nieuwe ‘ontdekkingen’ van afgelopen week! Deze week is namelijk tijd voor de nieuwe Hunger games trailer, die van Age of adaline, De nieuwste clip van Madonna. En nog meer!

The hunger games mockingjay part 2

Jullie kennen waarschijnlijk de filmreeks wel! Er komt nog een laatste deel aan en die belooft heel spannend te zijn! Ik zal nog even het verhaal delen en natuurlijk de trailer zelf!

Terwijl de natie of Panem in oorlog verkeert, confronteerd Katniss President Snow (Donald Sutherland) in het laatste gevecht. Met haar beste vrienden – Gale (Liam Hemsworth), Finnick (Sam Claflin) and Peeta (Josh Hutcherson) gaat Katniss op een missie waarbij ze hun leven riskeren om Panem hun vrijheid te geven.

Dit deel is dus best wel heftig met gevechten, oorlog etc. Ik zelf heb het boek al gelezen dus ik weet al wel hoe het af loopt en dan blijft het als nog spannend hoe ze het in het boek hebben verwerkt! Maar nu is dus de trailer uit!

Age of adaline

Een nieuwe film waar ik echt benieuwd naar ben! Het verhaal:

Het leven van de beeldschone Adaline (Blake Lively) wordt opgeschrikt wanneer ze een auto-ongeluk krijgt. Het ongeval blijkt een vreemde bijwerking te hebben: Adaline wordt niet meer ouder. Ze ziet haar kinderen bejaard worden en geeft na een aantal pogingen ook haar liefdesleven op. Want hoe kun je een leven met iemand opbouwen als je niet samen oud wordt? Alles verandert wanneer Adaline de charismatische Ellis (Michiel Huisman) ontmoet. Hij trekt haar uit haar isolement en neemt haar mee naar zijn ouders. Maar is Ellis na al die jaren wel de juiste persoon om haar geheim mee te delen?

Jaa je leest het goed! Een Nederlandse naam er tussen! Namelijk die van Michiel Huisman. Super leuk! Ik kan niet wachten om de film te zien en ik zal hem natuurlijk ook reviewen! Het lijkt mij ook een best wel zielige film. Vooral als je bijvoorbeeld je kinderen dood ziet gaan door ouderdom maar zelf nog super jong lijkt. Must see!

Bitch I’m Madonna

Madonna heeft een nieuw nummer gelanceerd en daar hoort natuurlijk ook een clip bij. Ik schreef in een eerdere versie van Monday Funday dat Taylor Swift een nieuw nummer had en daar een aantal bekende sterren in had gedaan maar nu heeft Madonna het dus ook gedaan! Ik denk dat dit een trend gaat worden ofzo! Ik vind het nummer best wel pop achtig maar ik zelf vind dat de clip een beetje te is voor haar. Ik vind dat ze zich iets te jong voordoet voor haar leeftijd. Maar laat weten wat je er zelf van vind!

Severus Sneep

Het is natuurlijk al een tijdje geleden dat de Harry Potter filmreeks is afgelopen maar ik vond sneep achteraf een leuk personage! Dus toen ik zag dat er nieuw interview was verschenen waar hij in zat! Hij heeft natuurlijk al een aparte stem en dat word ook versterkt als hij helium opzuigt.

Draw My Celebrity Life

Misschien kennen jullie het fenoneem Draw my life wel. Dat was een soort hype op Youtube. Nu is het zo dat er een kanaal bestaat die de draw my celebrity life versie doet! Dus levensverhalen van bekende mensen! Ik vond het best grappig en origineel!

https://www.youtube.com/user/DrawMyCelebrityLife/featured

Dit was Monday Funday voor deze week! Wat vind jij van de ontdekkingen?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Monday Funday #5

8 gedachtes over “Monday Funday #5

  1. Leuke lijst! Ik heb Age of Adaline vorige week gezien in de bioscoop en het is inderdaad echt een aanrader! Michiel Huisman doet het ook ontzettend goed, en Blake Lively natuurlijk ook.

    Like

Geef een reactie

