Make up of the day #2

Hallo allemaal! Vandaag heb ik weer een make up of the day. Het is alweer deel 2! Kijk je mee?

Dit was de look van afgelopen 28 mei 2015. Toen ging ik naar het concert van Ariana Grande zoals je hier bij de review kon lezen. Ik had van te voren mijn haren gestijld.

DSC07589

Mijn bak met heel veel make-up haha!

DSC07591

Mijn hoofd nadat alleen een beetje mascara op heb gedaan, een paar uur daarvoor.

DSC07596

Beginnen met best veel concealer op mijn onzuiverheden!

DSC07598

Uismeren met mijn gescheurde blenderspons!

DSC07599

DSC07600

Een extra laagje foundation toevoegen om nog ietsje meer te verhullen.

DSC07604DSC07605

Done!

DSC07609

Tijd voor eyeliner!

DSC07612DSC07613

Eyeliner aangebracht!

DSC07616

Laagje oogpotlood onder mijn ogen aangebracht!

DSC07619

Soort van oranje/koper kleurige oogschaduw uit het W7 palette in de nude aangebracht DSC07623DSC07642

En de look is klaar! Ik heb het best wel simpel gehouden, niet te veel.

DSC07648DSC07656

Deze kleine oorbellen in als accessoire, ik raak grote dingen toch sneller kwijt!

DSC07657

Bedankt voor het kijken en lezen! Wat vind je van deze look?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Make up of the day #2

6 gedachtes over “Make up of the day #2

Geef een reactie

