Tea tree masker van de Primark

Hallo allemaal! Ik vond het eens leuks om te laten zien welk maskertje ik op dit moment gebruik! Dat doe ik ongeveer een paar keer per maand. Als ik zin heb om weer eventjes te relaxen.

Ik gebruik namelijk een Tea Tree masker van de Primark. Ik zag hem een tijdje geleden bij de kassa liggen en toen dacht ik ja die wil ik hebben! Het leek me namelijk erg fijn! En ik hoor altijd goede verhalen. Ondertussen gebruik ik het al heel lang!

20150601_123737

Er staat dus op Ps. i love your skin. Oil balancing peel of face mask. Tea tree & Witch Hazel. Er zit nog super veel in en dat voor 2 euro!

20150601_123827

Op de achterkant staat ook: Oil balancing peel off masker voor neutraliseren en balanseren van de verstopte huid. Gebruiksaanwijzing: Breng een dunne laag aan op de huid. Laat 5 tot 30 minuten intrekken. Van de huid aftrekken en resterend product afspoelen. Contact met ogen vermijden. Spreekt voor zich dus!

20150601_123850

Ik heb het product hier een beetje uitgesmeerd op mijn hand. (hallo aders!)

20150601_123915

Je ziet al snel dat als je het uit smeert het op mijn hand een beetje korrelig is. Tijd om het uit te proberen.

DSC07683 DSC07686

Mijn gezicht zonder iets er op. Ik heb dus een aantal onzuiverheden en puistjes waar ik echt vanaf wil.

DSC07691 DSC07694

Mijn gezicht met het masker aangebracht. Het glimmend een beetje maar het zit niet akelig.

DSC07712 DSC07699

Mijn gezicht na 10 minuten. De truc is dat je het niet te dik opsmeert want dan begint het te druipen en duurt het heel lang om het te laten ‘opdrogen’. Ook moet je het echt laten uitdrogen want anders voelt het nat en plakkerig van het er af trekken en dat voelt niet zo lekker aan!

DSC07713

Tijd om het er af te trekken! Altijd een leuk werkje vind ik!

DSC07730 DSC07731

En mijn gezicht na het eraf halen! Mijn gezicht voelt dan lekker glad en zacht aan!

Gebruik jij wel eens maskertjes?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Tea tree masker van de Primark

14 gedachtes over “Tea tree masker van de Primark

  1. Het is ondertussen al weer maanden geleden dat ik voor het laatst een maskertje gebruikte.. die peel off maskers vind ik wel altijd erg leuk! Klinkt dus als een aanrader deze 🙂

    Like

Geef een reactie

