Spy review

Foto bron: filmbioscoop.com

Vandaag wil ik het hebben over de film Spy. Ik heb de film afgelopen week in de bioscoop gezien. En ik vond het leuk om te vertellen wat ik er van vond! Ik hoorde van meerdere mensen dat het een leuke film was dus ik was benieuwd!

Het verhaal:

Susan (Melissa McCarthy) werkt voor de CIA maar komt tot haar grote teleurstelling nooit achter haar saaie bureau vandaan. Wanneer haar partner (Jude Law) in de problemen komt en de identiteiten van alle andere agenten van de CIA op straat liggen, biedt Susan zich aan als infiltrant. Zonder enige ervaring als veldagent begeeft ze zich in de gevaarlijke wereld van de wapenhandelaren.

De trailer:

Mening:

Ik wist niet precies wat ik van de film moest verwachten. Ik kende de actrice Melissa McCarthy natuurlijk al en ik moet altijd erg lachen om haar films maar ik wist gewoon niet of deze film aan de verwachtingen zou voldoen. Maar wat heeft de film me toch verrast! Ik vond de grappen leuk, soms waren ze wel flauw maar dat kan ik soms ook wel waarderen! Ook vond ik dat ze de cast leuk hadden ingedeeld! Zo was er dus bijvoorbeeld Melissa McCarthy als de spion, Rose Byrne en Bobby Cannavale als de vijanden. Ook comedienne Miranda Hart speelt er in (ik herken haar ergens van maar ik heb geen idee waar van). En de leuke en bekende spionnen Jude Law en Jason Statham. Ik moest vooral lachen om Jason Statham! Hij speelt namelijk alleen in actie films en dit was zijn eerste comedy film en hij zette zichzelf ook wel een beetje te kijk.Vooral door zijn droge en gekke gepraat over alles wat hij al heeft meegemaakt en waardoor hij al 50x dood zou zijn gegaan maar toch nog leeft. Heel grappig! Ik vind dus dat de film humor heeft en zeker ook een paar goede actie momenten! Dus gewoon een leuke goedlachse actie-comedy film! Dus als je zin hebt om te lachen en je ook wel een beetje van actie houd ben je goed bij deze film!

Ik was samen met mijn moeder en ze vond het een goede film en gaf het als cijfer een 8,5/10.

Mijn cijfer is een: 7,5/10. Ik vond het dus een goede film maar er waren soms nog van die momenten die eigenlijk nog een beetje cliché waren dus vandaar geen 10:)

Ben jij van plan om naar deze film te gaan?