Age of Adaline review

Hallo allemaal! Vandaag wil ik het hebben over de film The Age of Adaline. Lees je mee?

Bron foto

Het verhaal:

Het leven van de beeldschone Adaline (Blake Lively) wordt opgeschrikt wanneer ze een auto-ongeluk krijgt. Het ongeval blijkt een vreemde bijwerking te hebben: Adaline wordt niet meer ouder. Ze ziet haar kinderen bejaard worden en geeft na een aantal pogingen ook haar liefdesleven op. Want hoe kun je een leven met iemand opbouwen als je niet samen oud wordt? Alles verandert wanneer Adaline de charismatische Ellis (Michiel Huisman ) ontmoet. Hij trekt haar uit haar isolement en neemt haar mee naar zijn ouders. Maar is Ellis na al die jaren wel de juiste persoon om haar geheim mee te delen?

De trailer:

Mening:

Ik ben afgelopen week geweest en ik vond het een supertoffe film! Het was soms ook zo dat het erg zielig was. Ik was erg onder de indruk van de acteerkunsten van Michiel Huisman en ook van Blake Lively. De film was erg mooi en erg goed in elkaar gezet. Vooral de overgangen naar vroeger.  De chemie tussen de twee is ook leuk om te zien. En op een gegeven moment kan je je wel inleven in het personage van Adaline en dan wil je gewoon dat ze het aan iemand gaat vertellen en dan zit je gewoon te wachten tot ze het eindelijk is verteld! Er zitten natuurlijk wel een paar dingen bij waarvan je denkt dit kan nooit echt gebeuren (het blijft natuurlijk een film). Bijvoorbeeld dat ze door onweer getroffen word en blijft leven.  En dat ze een dochter heeft van 60 terwijl ze er zelf uit ziet als 26. En dat ze dan eigenlijk 106 is. Maar al met al een hele goede film en zeker een aanrader! Ik heb soms ook een paar traantjes weg moeten pinken. Ik was met mijn oma en die zei dat ze een 8,0 zou geven. Daar ben ik het mee eens!

Ben jij ook benieuwd naar Age of Adaline? En ben je van plan om hem te gaan kijken?

Age of Adaline review

2 gedachtes over “Age of Adaline review