Nails of the day

Hallo allemaal! Vandaag heb ik een nails of the day voor jullie! Het is niet zo’n heel lang artikel maar ik wou eens delen wat ik met mijn nagels doe!

Ik begon met het verwijderen van mijn oude nagellak. Alleen daar heb ik geen foto van!

1432554226158

Ik doe zoals altijd een beschermlaagje op mijn nagels. Dat doe ik zodat mijn nagels niet verkleuren door het kleurtje.

1432554928837

Ook vind ik dat het een mooi glanzend laagje achter laat! Daar hou ik wel van! Soms doe ik dat gewoon door de weeks.

1432554191477

Ik koos vandaag voor dit kleurtje van Only you. Het is het kleurtje Pink Party in nummer 215.

1432555060224

En zo zien mijn nagels er uit na het lakken! Met het leuke kleurtje! Helaas is het geen lakje wat longlasting is want binnen twee dagen ging het chippen en daarna moest ik het helaaas er al weer af halen..

Ik wens jullie een prettige dinsdag! Hou je ook van nagellak?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Nails of the day

6 gedachtes over “Nails of the day

  1. Mooi kleurtje, perfect voor deze tijd van ’t jaar. Ik draag tegenwoordig minder en minder vaak nagellak. Mijn nagels chippen snel en ik ben ’t beu om ze om de twee dagen te moeten herlakken.

    Like

Geef een reactie

