Sportoutfit op een warme dag

Hallo allemaal! Ik ging eergisteren naar de sportschool en ik dacht: waarom laat ik niet zien wat ik mee neem op een warme sportdag. Kijk je mee?

Het is warm weer in Nederland. Dat heb je natuurlijk al gemerkt! Het is volgens mij eindelijk zomer aan het worden in het kikkerlandje. Wat mij betreft best wel lekker! Al vind ik het in Nederland wel al snel heel benauwd worden vergeleken met zomerse bestemmingen. Ik kan er zelf wel beter tegen in het buitenland. De luchtvochtigheid hier word gewoon heel vervelend. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik de enige ben die dat vind, geniet jij bijvoorbeeld erg van dit weer of mag het wel ophouden?

Ik ging dus eergisteren naar de sportschool. Ik was al een weekje niet geweest doordat ik een toets week had gehad en daarvoor moest leren en ook voelde ik me niet helemaal fit. Dus ik besloot het gewoon te wagen ook al was het weer behoorlijk warm! Ik besloot een paar minuten van te voren dat het wel leuk zo zijn (denk ik tenminste) als ik eens laat zien wat ik mee neem op een warme zomerse dag.

DSC07820

Dit is een overzicht van alle dingen die in mijn tas zitten. Ik probeer om niet te veel mee te nemen want je tilt het natuurlijk allemaal mee. En het is een beetje overbodig.

DSC07826

Deze sportbh vind ik erg schattig met het printje. Hij zit erg lekker en komt van de HEMA.

DSC07828DSC07827

Deze schoenen heb ik echt al jaren. Ze zijn dan ook al helemaal afgetrapt maar desalniettemin zitten erg lekker! Er zitten al een paar gaten in dus eigenlijk zijn ze al aan vervanging toe.

DSC07833 DSC07839

En natuurlijk neem ik een handdoek en een deodorant mee om even op te frissen voor en na het sporten. Dit is hoe mijn outfit er uit ziet voordat ik weg ga!

DSC07843 DSC07844

En dit is hoe ik mijn make-up doe naar de sportschool. Beetje mascara en mijn wenkbrauwen een beetje ingekleurd.

DSC07852

Ik gebruikte voor naar het sporten gaan nog even deze rol deo. Deze heb ik bij usfoodz besteld en ik vind hem erg handig!

DSC07853 DSC07856

Een handige tip: Waterflesje van de voren lekker in de koelkast leggen, dan is het flesje heerlijk koud! Ook had ik deze zonnebril op. Hij is aardig vies zie ik nu.. Ik kreeg het helaas niet weg maar ook deze is ook al een paar jaar oud.

DSC07858

En ik trok deze leuke schoentjes aan. Dit zijn echt mijn to go schoenen aan. Ik moest natuurlijk sokken aan in mijn sportschoenen en ik vind het moeilijk om ze met hitte aan te krijgen dus vandaar dat ik dichte schoenen aan had. Ik ben dol op vans.

DSC07865

Tijd voor leuke liedjes onder weg!

Wat trek jij aan bij het sporten?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Sportoutfit op een warme dag

Geef een reactie

