Monday funday #7

Hallo allemaal! Het is alweer tijd voor de 7e editie van Monday Funday! Het is een item wat ik waarschijnlijk wekelijks doe maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel ‘nieuwe’ dingen ik die week ontdekt heb of grappig vind.Vandaag heb ik weer een aantal nieuwe ‘ontdekkingen’ van afgelopen week! Deze week was het homohuwelijk gelegaliseerd in de USA! En daardoor kwam Ben & Jerry’s met een nieuwe naam, Channing Tatum laat zien hoe goed hij kan dansen én de trailer van Magic Mike xxl, Het nieuwste nummer van Rihanna en nog een grappig filmpje als afsluiting. Kijk je mee?

Ben & Jerry’s viert legalisering

Ik las afgelopen week overal dat de verenigde staten had besloten om het homohuwelijk te legaliseren. Ik vond dat een erg mooi gebaar en toevallig stuitte ik daarna ook op een artikel van Culy  Je kent ongetwijfeld het merk Ben & Jerry’s wel. Ze hadden vanwege de leuke gelegenheid een leuk idee, namelijk een nieuwe tijdelijke variant. De nieuwe naam is bij een bestaand product, de klassieker chocolade chip cookie dough. Maar in plaats van die naam staat er op de verpakking: I dough, I dough. Met een schattig plaatje eronder van twee koeien die hun staarten ineenstrengelen. Super leuk en origineel! Als je het plaatje wilt zien moet je even de link bekijken (bij een artikel van Culy). Dan vraag je jezelf natuurlijk af of het in Nederland te verkrijgen is maar helaas! Het is alleen in een aantal geselecteerde winkels te zijn.

Channing Tatum showt zijn dansmoves 

Op facebook zie je soms nog wel wat voorbij komen en dit keer zag ik een filmpje van Channing Tatum. Nouja, eigenlijk was het een artikel wat ik langs zag komen. Maar daardoor was ik wel gelijk geintresseerd. Het artikel was afkomstig van de site van de Linda. Maar goed nieuws, natuurlijk was het filmpje ook gewoon op Youtube te vinden. Het filmpje is in ieder geval een promotiefilmpje van Vanity Fair. Ze vragen of Channing een aantal dansen kan doen in een paar seconden. Ik vond het een grappig filmpje!

Wat ook leuk is dat zijn nieuwe film Magic Mike xxl uit is. En hij was afgelopen woensdag in Nederland. Wauw! Het was dat het zo druk zou worden en ik geen kaartjes had maar ik had er wel bij willen zijn! Ik heb ook aantal een acties meegedaan om kaartjes te winnen maar tevergeefs. En die trailer wil ik natuurlijk ook wel laten zien.

Drie jaar nadat Mike op zijn hoogtepunt het strippersleven vaarwel zei, besluiten de overgebleven leden van de Kings of Tampa ook de handdoek in de ring te gooien. Maar dan wel op hun manier: Nog één keer knallen in Myrtle Beach, samen met de legendarische Magic Mike in de spotlights.

Onderweg naar hun allerlaatste show, met stops in Jacksonville en Savannah waar ze oude kennissen ontmoeten en nieuwe vrienden maken, leren Mike en de mannen nieuwe moves en schudden ze op verrassende wijze het verleden van zich af.

Clip van Rihanna

Het nieuwe liedje van Rihanna draait al een tijdje op de radio’s en is overal te horen. Dus daar hoort natuurlijk ook een clip bij. Maar wat ik van die clip vind, ik heb werkelijk geen idee! Het verhaal is apart en de betekenis er achter ook wel. Maar ik moet wel zeggen dat ik het geheel wel mooi gefilmd vind. En het einde, echt absurd! Ik moet dan altijd aan een uitspraak van haar denken als 19 jarige in de hitkrant (waay waay back!):’ Ik ga nooit naakt omdat ik dat mijn moeder niet aan wil doen’. Maar ja ze is nu een stuk ouder en kan dat zelf wel bepalen. Wat vind jij van de clip?

Oene meloen

Ik kwam ook weer op Linda nieuws dit filmpje tegen. Het gaat om een man die een watermeloen stuk wil slaan ofzo? Met een soort hakbijl. En dan moet je is zien wat er gebeurt! Probeer dit in ieder geval niet thuis uit! Niet een slim mannetje dus.

Wat vind je van deze nieuwe ontdekkingen?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Monday funday #7

4 gedachtes over “Monday funday #7

Geef een reactie

