Monday funday #8

Hallo allemaal! Het is alweer tijd voor de 8e editie van Monday Funday! Het is een item wat ik waarschijnlijk wekelijks doe maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel ‘nieuwe’ dingen ik die week ontdekt heb of grappig vind.Vandaag heb ik weer een aantal nieuwe ‘ontdekkingen’ van afgelopen week! Foto’s van een verlaten set van orange is the new black, nieuwe haar van Kylie Jenner, Nieuwe film de sneekerweek! En Ariana Grande die aan donuts likt. Lees je mee?

Scream queens youtube channel

Ik heb het natuurlijk wel eens gehad over de nieuwe Amerikaanse serie die uitkomt genaamd Scream queens. Het komt steeds dichterbij dat dit op de Amerikaanse tv komt! Natuurlijk komen er daardoor meer reclames online en in Amerika. Ze begonnen in Februari met een teaser trailer en bekend maken van alle namen die in de serie voorbij zouden komen en dan ook vooral de bekende mensen. En daarna kwamen ze echt met een trailer van een paar minuten die ik in een van de eerste Monday funday’s heb gedeeld. En nu hebben ze dan ook een eigen Youtube kanaal waar ze allemaal teaser en dingen delen! Vind ik leuk! Je ziet dan allemaal kleine stukjes en fragmentjes! Ook bijvoorbeeld van hoofdrolspelers die een enge set gaan bezoeken etc!

https://www.youtube.com/channel/UC8QtRfvVl2Wz-rRcZvG57rQ/videos

Foto’s verlaten set van Orange is the new black

Je kent de serie vast wel! Orange is the new black is namelijk helemaal hot nu! Ikzelf kwam nooit verder dan de helft van het eerste seizoen dus ik heb nog wat in te halen. Maar ik las laatst weer op Facebook dat er iemand op de ‘set’ is geweest! Ze las namelijk via een tweet van haar radiostation dat ze OITNB niet ver van haar huis hebben opgenomen. En die kans pak je natuurlijk om een kijkje te nemen als uberfan! Het is namelijk een oud psychiatrisch kinder ziekenhuis. Ze kon er naar binnen en heeft foto’s gemaakt met een foto uit de serie en op de plek waar het is opgenomen. Erg leuk om te zien! Maar het is haar een paar keer gelukt maar nu niet meer omdat ze het ondertussen door hadden. Leuk om een tijdje te nemen bij dit artikel

Ariana grande likt donut en legt hem terug

Ook las ik een artikel waarin stond dat er een filmpje was opgedoken dat Ariana Grande met een paar vrienden bij een donutwinkel is. En dat haar achtergronddanser haar uitdaagt om een donut te likken. En dat doen ze dan ook zonder de donut te kopen. Ook hoor je haar in het filmpje zeggen dat ze Amerika haat. (dat was mij niet eens opgevallen) Maar later heeft ze online haar excuses gemaakt en gezegd dat ze het percentage overgewicht in Amerika te veel vind. Maar is dat nou een reden om aan een donut te likken en het vervolgens terug te leggen? Ik vind het een beetje apart en ik weet niet echt wat ik er van moet vinden.. jij? Het word onderzocht door de politie in de desbetreffende stad.

Kylie Jenner’s nieuw haar kleurtje

Ik volg mrs Jenner al een tijdje op Instagram en ik vind het altijd wel interessant hoe ze zich kleed en opmaakt etc. Vooral omdat ze maar een maand ouder is. Maar ik zag ineens op Instagram dat ze een nieuwe haarkleur heeft! Namelijk baby blauw. Ik vind het erg gewaagd maar ik vind zeker dat Kylie dit kan hebben en dat het haar staat. Je kunt de foto hier bekijken. Maar ik keek vervolgens een paar dagen later en ik zag dit. Namelijk dat ze nog gewoon zwart haar heeft. Misschien was het dan toch tijdelijk? Wat vind jij van baby blauw haar?

Een nieuwe Nederlandse film!

De filmindustrie in Nederland werkt ook gewoon verder en ontwikkelt zich door! Er komt namelijk begin volgend jaar een nieuwe film waar ik best enthousiast over ben! Namelijk de sneekweek! Het word een filmkomedie die zich afspeelt tijdens de Sneekweek. In de film worden zes studenten geteiserd door een psychopaat. En het leuke is dat er heel veel bekende mensen in gaan spelen namelijk: Carolien Spoor, Ferry Doedens, Holly Brood en Rutger Vink de Youtuber die je ook kan kennen als Furtjuh. Echt leuk! Ik ben benieuwd of ik het aan kan want ik ben niet zo goed met thrillers maar ik ben benieuwd!

Kende jij deze ontdekkingen al?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Monday funday #8

4 gedachtes over “Monday funday #8

Geef een reactie

