Shoplog Kruidvat

Hallo allemaal! Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Ik ben ongeveer een of twee weken geleden naar de kruidvat geweest en ik heb een aantal dingen gekocht. Ik heb nog geen tijd gehad om dit eerder te plaatsen aangezien ik druk bezig was met het afronden van mijn schooljaar. Maar ik heb het nog te goed!

Ik vind het altijd leuk om te snuffelen bij het make-up schap. Dus ik zag allerlei leuke dingen en ik had ze alweer gepakt en in mijn handen maar toen ineens zag ik een soort kortingsbak! Score!

Op de voorpagina foto van dit artikel heb je al kunnen zien wat voor producten het zijn. Ik ben van plan om ze ook nog te gaan reviewen.

DSC07765

De spulletjes bij elkaar. Het meeste is dus weer van Essence. Het blijft meestal gewoon een topmerk met een top kwaliteit en lekker betaalbaar!

20150621_125411

Onder andere deze liquid Ink eyeliner in zwart van Essence

20150621_124314

En deze anti-spot cover stick van Essence

20150621_124258

Twee mooie blushes waarvan de rechter dus uit de uitverkoopbak is! Ik vond het doosje erg mooi. Het is alleen jammer dat hij al beschadigd is.

20150621_124939

Twee mooie nagellakjes uit de Nail candies collectie van Essence

DSC07767

En deze toffe plaktattoos die deze zomer helemaal in zijn wederom van Essence

DSC07762

Deze dingen verschijnen dus binnenkort online! Heb jij al een favoriet? Of ben je ergens benieuwd naar?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_ ย (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Shoplog Kruidvat

8 gedachtes over “Shoplog Kruidvat

Geef een reactie

