Barista! boek review

Hallo allemaal!

Jullie hebben natuurlijk al kunnen lezen dat ik een aantal summergoals heb! Waaronder het lezen van heel veel boeken. Ik ben al begonnen met een aantal en het lijkt me wel een leuk idee om mijn mening te delen met jullie! Zo weet je of je het boek wel of niet moet uitproberen! En dat is voor mij weer een reden om veel meer boeken te lezen!

Verhaal

Laura weet precies hoe haar toekomstige vriend eruit zal zien: hij heeft blonde krullen en blauwe ogen. Dat vertelt ze haar vriendin Iris, die net als Laura bij koffiebar Barista! werkt. En toch raakt ze ineens compleet in de war van een donkere man met bruine ogen die een paar keer per week koffie komt halen. Ze zou toch niet ineens op een heel ander type vallen, en is deze mysterieuze man misschien echt de ware…?

Dit is een Nederlands boek en er is ook een reeks andere boeken van. Het is dus een reeks die gaat over Barista. En dan zijn er dus 3 delen. En ieder deel gaat over een ander lid van de Barista koffieshop. Erg leuk! Ik heb dus heel deel Koffie verkeerd gelezen.

Mijn mening

Ik vond het een leuk boek. Ik vond het vooral fijn dat het lekker leesbaar is. Daarmee bedoel ik dus dat je niet te moeilijk hoeft na te denken over het taalgebruik. Het verhaal is ook niet zo dat er heel veel mensen betrokken raken en er allemaal nieuwe personen bij komen bijvoorbeeld de zus van de moeder enzovoort. Dus als je nog een boek zoekt dat lekker luchtig is en waar je wel snel door wil lezen omdat het gewoon vermakend is. En ook best wel voorspellend want het is net als een romantische komedie. Ze vinden elkaar leuk, ze gaan uit elkaar en dan uiteindelijk weer bij elkaar. Het is ook wel een herkend verhaal. Dat je weer iemand tegenkomt die je helemaal niet wil zien en hoe je daar dan mee omgaat. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de andere 2 boeken. Ik geef dit boek in ieder geval een 6,5! Dit omdat het voor mij geen bestseller is maar wel aardig!

Je kan het boek kopen bij bijvoorbeeld bol.com!

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_ ย (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Barista! boek review

2 gedachtes over “Barista! boek review

Geef een reactie

