The power of make up!

Hallo allemaal!

Vanochtend hebben jullie al een boek review kunnen lezen maar ik heb nog een extra artikeltje voor jullie. Lees je mee?

Het was een paar weken geleden. Ik zag heel twitter volstromen. Het kwam door een video van de Youtuber Nikkie Tutorials. Misschien ken je haar wel? Ze is echt een van de beste, misschien wel de beste, makeup artist van Nederland en misschien wel heel de wereld. En ik zag haar video en even later keek ik Rtl boulevard en toen stond ze er gewoon! Het ging over haar video!

De video waar ik het over heb is de video The Power of Makeup! Als je hem nog niet gezien hebt deze:

Het gaat er dus om hoeveel je kan veranderen met make up! En dat meiden het niet alleen volplamuren omdat ze onzeker zijn maar dus ook omdat ze gewoon dol op make up zijn! Gewoon het spelen met make-up en het gebruiken! Ik vond het echt goed dat ze zo’n video op nam, ook omdat je zag wat voor transformatie er uit kwam. Ik weet dat er veel mensen zijn die niet houden van het extreme met nepwimpers en alles. Maar eerlijk gezegd vind ik het geweldig! Dat je dat kan bereiken door make-up te gebruiken. En vervolgens werd het een hele trend op internet. Iedereen zie je met een foto van power of make-up!

En ik dus ook! Al heb ik het niet zo uitgepakt, ik ben maar wat gewoontjes gebleven omdat ik het al snel wou uitproberen en hoe het er uit zou zien. Ik heb het dus geprobeerd en het voelde best raar moet ik zeggen. Om te zien dat je ene kant van je gezicht gewoon helemaal onzuiverheden vrij is en de andere kant gewoon niet.

DSC07777 DSC07781 DSC07782 DSC07783

DSC07787

DSC07789

Zoals ik zei dus een leuke ervaring. Ik zou het iedereen aanraden om het uit te proberen. Maak er dan een foto van en stuur die dan bijvoorbeeld via social media naar Nikki! Het enige dilemma wat je er na krijgt is: Moet ik het er nou afhalen of de andere kant van mijn gezicht ook doen?

Ik koos ervoor om het er af te halen. Maar dat kwam omdat ik verder niks meer ging doen. Fijne dag verder!

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

The power of make up!

2 gedachtes over “The power of make up!

Geef een reactie

