Monday funday #9

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor de 9e editie van Monday Funday.Het is een item wat ik waarschijnlijk wekelijks doe maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel ‘nieuwe’ dingen ik die week ontdekt heb of grappig vind.Vandaag heb ik weer een aantal nieuwe ‘ontdekkingen’ van afgelopen week! Onder andere een saladebar die ik ontdekte, Het nieuwe gezicht van Chanel en van de H&M, een ontroerende speech van Caitlyn Jenner en een leuke race met bekende Bn’ers!

HAKA

Ik las vorige week een blogpost van Jiami van Lifesplash. En dat ging over een lekkere lunch die ze had gegeten. En die thuis werd gebracht want het werd bezorgd! Het zag er heerlijk gezond uit dus ik gaf het een kans en probeerde het uit!

Het concept is eigenlijk zo bedacht: Je wilt gezond eten maar het kan niet altijd dus daarom kan je nu ook een salade thuis bestellen.

20150713_133208 20150713_135855

Het werd in een kartonnen doosje afgeleverd en dit was de inhoud! Ik vergat eigenlijk een foto van de salade zelf te maken (stom!) maar dit waren de laatste restjes. Ik had de vegan fritter  salade met mais-broccoli burgertjes, baby spinazie, avocado, rode quinoa, kikkererwten, bruine linzen, zoete aardappel, pompoenpitten, aubergine-hummus, oregano-knoflookdressing. Een hoop gezonde dingen he! Ze bezorgen helaas nog niet op veel plekken.

20150713_144415 20150713_144420

Ook zat er een lekker wortelsapje bij dat nog best wel zoet was! En dit toetje was een soort cheesecake met frambozen en cheesecake! Was best wel lekker! Echt een aanrader als je in de buurt woont!

Seat short vs fast

Ik zag een aantal foto’s op de Instagram van Ferry Doedens dat hij met zijn vrienden in Berlijn was en de dag erna was hij ineens in Barcalona ofzo? En hij gebruikte heel de tijd een bepaalde hashtag bij zijn foto’s. Het blijkt dus gewoon een wedstrijd te zijn welke auto het snelst is. Ik vond het wel leuk om te zien dus ik besloot het hier te delen dus bij deze.

Lily Depp nieuw gezicht Chanel

Ook al is Lily pas 16 jaar oud, ze is al erg opkomend! Voor diegene die het niet weten, ze is de dochter van Johnny Depp en Vanessa Paradis. Ik las dat haar moeder vroeger ook model is geweest dus het zit in de familie! Ze mag aan de slag voor de brillencollectie! Ik denk dat we nog veel van haar gaan horen! Ze is ook leuk om te volgen op Instagram.

Nieuw gezicht H&M

Nog meer nieuws uit mode land! Elke kerstperiode is er een bepaalde collectie. Een soort feestdagencollectie. En elke keer is iemand anders daar een gezicht van. En dit keer is het een bekend iemand! Namelijk de popster Katy Perry! Ik vind het leuk om haar is een keer te zien bij H&M. Ik ben benieuwd wat die combinatie bij elkaar gaat doen! Ik denk dat het een gave collectie word!

Speech Caitlyn

Afgelopen week vond ook de ESPY awards plaats. Caitlyn Jenner kreeg gisteravond een award uitgereikt namelijk die van de Arthur Ashe Award for Courage. Dus voor moed! Ik vind het een goede award en ik vind zeker ook dat ze het mag ontvangen. Ik vind het heel knap dat ze op deze leeftijd nu eindelijk zichzelf kan zijn en ik wacht op het moment dat de documentaire uitkomt. Ook gaf ze een speech en ik kreeg gewoon kippenvel. Natuurlijk zat ook heel de familie in de zaal. Je kan het hier bekijken.

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Monday funday #9

2 gedachtes over “Monday funday #9

Geef een reactie

