Body en fit unboxing

Hallo allemaal! Vandaag heb ik een unboxing voor jullie! En die is namelijk van de webshop Body en Fit. Ik heb een paar lekkere dingen besteld! Lees je mee?

Ik keek laatst een video van Rutger (Furtjuh) waarin hij zijn favorieten deelden. Hierin vertelde hij over de webshop Body en Fit. Hij had een soort proteïnen Maltesers  besteld. Ik ben echt dol op Maltesers dat is echt mijn lievelingssnoep! Dus daarom werd ik op ideeen gebracht en mijn neef gebruikt altijd proteinen shakes en ik was daar ook erg benieuwd naar. Maar dus door Rutger werd ik benieuwd naar deze webshop en ik nam een kijkje! Ik heb dit trouwens besteld omdat ik meerdere dagen per week sport en soms heb ik heel last van mijn spieren dus ik wou er voor zorgen dat mijn spierherstel wat beter werd!

Ze hebben echt veel verschillende items. Ook hadden ze toen ik bestelde summersale! En dat is natuurlijk nooit verkeerd. Ik heb op een donderdag besteld maar het pakketje kwam de zaterdag. Dit kwam omdat er een aantal dingen niet op voorraad waren en daar kreeg ik een mailtje over. Ze hadden wat alternatieven want ik kon bijvoorbeeld een kortingsbon voor de volgende bestelling krijgen of een product naar keuze ter waarde van een bepaald bedrag. Dat vond ik erg netjes! Tijd voor de unboxing.

DSC07934

Dit zag ik toen ik de doos open deed! Het is goed verpakt wat wel fijn is.

DSC07935

Om te beginnen deze 3 verpakkingen van moerbeien. Ik had er een zelf besteld en die 2 andere kreeg ik dus omdat het niet op voorraad was. Ik ben wel echt fan van moerbeien!

DSC07937

Ik had eigenlijk de moerbeien besteld met chocolade erover maar die was er dus helaas niet meer. Dat is echt heerlijk! Dat heb ik ooit bij een super food cursus gegeten en dat was echt yum!

DSC07939

En het leuke is dat als je bestelling een bepaald bedrag heeft dan krijg je een gratis shaker erbij! Ik koos natuurlijk voor een girly roze variant.

DSC07941

Ik vertelde dus al dat er summersale was en daarom bestelde ik een extra doos maar dat is een ander soort. De ene is de normale versie met normale smaakjes en bij de zomerversie meer de zomerse smaakjes maar dat is wel voor zelf sprekend!

DSC07942

Zoveel zakjes zitten er in een doos! Ik heb er denk  20 verdeeld in twee dozen. Laten we kijken naar een paar smaakjes!

DSC07943

Stracciatella Milkshake en Chocolate Milkshake. Er staat ook bij hoeveel gram er in zit en hoeveel je moet gebruiken. Handig!

DSC07944

Cookies & Cream Milkshake en Banana Milkshake

DSC07945

DSC07946

Berry Blast Milkshake, Raspberry Milkshake en Lemon Ice Milkshake. Klinkt goed!

DSC07947

En dan de lookalike Malteseres in de Pure en in de Yoghurt smaak.

DSC07948

Zo zien de balletjes er uit. Ik heb ze natuurlijk al geprobeerd en ik vind de smaken erg lekker! Helemaal niet te merken dat het eiwitrijk is ofzo! Er zitten dus proteïnen in!

DSC07950

Ik probeer voor dit artikel deze smaak de Watermelon Milkshake. Achteraf niet mijn favoriet omdat ik hem net iets te zoet vond. En dat maakte me best misselijk.

DSC07951

Dit zit in de shaker. Er zit een soort filtertje in.

DSC07952

Je kan het zakje erg makkelijk en snel openritsen!

DSC07953

Er zit een soort poeder in en die kan je dan aanmaken met water erbij en dan schudden!

DSC07954

En dan ziet het er zo achtig uit!

Zijn jullie bekend met Body & Fit?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Body en fit unboxing

12 gedachtes over “Body en fit unboxing

Geef een reactie

