Meg Cabot – Every Boy’s Got One boek review

Hallo allemaal! Vandaag heb ik weer een review voor jullie en in de vorm van een boek review! En dit keer een Engels boek. Ik ben de laatste tijd erg van de Engelstalige boeken. Dat is vooral omdat ik erg fan ben van de schrijfstijlen en ik probeer mijn Engels te verbeteren.

Het boek heet Every Boy’s Got one en is van Meg Cabot. Het is natuurlijk wel te verwachten dat het een Engelse schrijfster is.

Verhaal

Het gaat over een vrouw genaamd Jane Harris en ze is cartoonist van beroep. Haar beste vriendin Holly gaat met haar vriend Mark trouwen en Jane gaat natuurlijk als beste vriendin zijnde mee. Maar de bruiloft vind niet in Amerika plaats maar in Italie. En ook is het zo dat Holly en Mark niet veel mensen hebben die het leuk vinden dat ze gaan trouwen en daarom heeft Holly haar beste vriendin Jane uitgenodigd en Mark zijn beste vriend Cal. En laat het dan nou zo zijn dat die twee naast elkaar zitten in het vliegtuig. En elkaar dan ook niet kunnen uitstaan. Daarna komen ze met zn vieren aan in Italie. Ze verblijven in een villa van Holly’s oom. Dan zijn er ook nog problemen met de papieren en moeten ze zelfs nog snel naar de Ambassade.

Mening

Ik vond het een super leuk boek! Het is ook niet zo dun dus je moet wel echt je gedachten er bij houden. Maar er is een groot pluspunt bij. Er worden namelijk heel veel mails verstuurd in dit boek. Je ziet ook wel echt verscheel  tussen als er een dialoog plaats vind en wanneer er een mail word verstuurd. Ook kun je zien wie de mail verstuurd heeft en wie de mail ontvangt etc. Ik vind dat een leuk iets van het boek! Ook vind ik het verhaal gewoon leuk. Jane is gewoon iemand die op zoek is naar liefde en alleen maar slechte en stomme jongens tegen kwam die het allemaal niet zo serieus nemen terwijl zij dat dus wel doet. Ik vind het boek zeker een aanrader mits je wel moet houden van Engels lezen en mits je er geen moeite mee hebt! Trouwens toen ik iets niet wist zocht ik het gewoon op bij mijn Ereaders woordenboek. Ik geef het boek een 8! De schrijfstijl is leuk, al met al erg tof!

Ken je dit boek al of de schrijfster?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Meg Cabot – Every Boy’s Got One boek review

Geef een reactie

