21 zomers & en andere verhalen boek review

Jullie hebben natuurlijk al kunnen lezen dat ik een aantal summergoals heb! Waaronder het lezen van heel veel boeken. Ik ben al begonnen met een aantal en het lijkt me wel een leuk idee om mijn mening te delen met jullie! Zo weet je of je het boek wel of niet moet uitproberen! En dat is voor mij weer een reden om veel meer boeken te lezen!

Vandaag heb ik het over het boek 21 zomers & en andere verhalen. Dit boek is geschreven door Chantal van Gastel.

Het verhaal:

Ik blijf nog even zitten, de zon schijnt hier heerlijk en ik kan mijn ogen niet van de horizon afhouden. Het wordt drukker en dan weer rustiger. De boot meert aan en vaart weer weg. Ik heb geen haast om te vertrekken. Alles wat me thuis zo dwarszit, glijdt langzaam van me af. Weet je wat? Ik denk er gewoon helemaal niet meer aan. Weg zijn mijn problemen. Ik ben nu hier en ik ga van elke seconde genieten. Aan het eind van de zomer zal ik herboren zijn. Toevallige ontmoetingen, wilde plannen, een nieuw begin. In de zomer lijkt alles mogelijk. Voor het eerst zijn de zwoele zomerse korte verhalen van Chantal van Gastel samengebracht in één bundel. In 21 Zomers gaat Lauren een zomer tegemoet zonder haar grote liefde. Roxy onderneemt in Roxy’s Roadtrip een gewaagde reis naar Spanje om een oude vakantieliefde terug te vinden. En Lucy is het zat om als laatste single in haar vriendengroep een blok aan ieders been te zijn en besluit het roer om te gooien in Zomer in New York. Een heerlijk zomers leesfeest!

Mijn mening:

Ik vind het boek erg leuk. Ik had nog niks van te voren gelezen over dit boek en ik had ook nog niet een samenvatting gelezen. Meestal ga ik gewoon bindelings een boek in en dan ontdek ik van zelf of ik het leuk vind of niet! Maar ik raakte dus van dit boek best in de war omdat ik begon en ik zag ineens dat het verhaal over een heel anders iets en personage ging. Dus ik moest even wennen en ik zocht toen op hoe en wat de bedoeling was. Maar toen ik daarachter was las het als een leuk boek en ik vond de verhalen leuk! Vooral over de 21 zomers! Ik vond het trouwens wel jammer dat de verhalen ineens afgelopen waren en dan een nieuw verhaal kwam terwijl je wel zou willen weten hoe het eindigt met de persoon! Ik geef het een 7,0. Leuk boek voor aan het strand!

Je kunt het boek kopen bij bijvoorbeeld bol.com!