Shoplog Primark

Hallo allemaal! Ik ben een tijdje geleden naar de Primark geweest want ik vond dat het tijd was voor een nieuw stel kleding. Ik heb namelijk afgelopen week heel mijn kast uitgezocht en wel 3 of 4 vuilniszakken gevuld met oude kleding. Het was namelijk zo dat ik al mijn kleding al jaren heb en ik was het eigenlijk zat. Sommige dingen had ik al zo vaak aan gehad en sommige dingen waren gewoon echt van vroeger. En zijn ook dingen die ik gewoon niet meer leuk vind. Maar dat is natuurlijk logisch aangezien je ouder word en je smaak veranderd!

Ik heb ook voor mijn stage in het buitenland veel kleding nodig en vooral korte en luchtige dingen. Het kan daar namelijk heeel warm zijn en dan is het niet handig om in een lang shirt te verschijnen.

DSC08116

Deze rok deed me denken aan zo’n rok met een split. Nu zie je dat er geen split in zit dus ik heb aan mijn oma gevraagd of ze het wil maken en dat wou ze gelukkig.

DSC08117

Ik vond dit shirtje erg leuk met het watermeloentje! Love the beach life. En het leuke is dat het shirtje aan de achterkant een halve opening heeft.

DSC08118

Dit shirtje met een bepaalde hals en met bepaalde armgaten waardoor je je bandana ziet (als je die aan hebt dan).

DSC08120

Twee zwarte hempjes. De een een grote maat dan de ander omdat je kan zien omdat je dan een strakker of losser hempje kan kiezen.

DSC08121

Dit hempje met van die pompons onderin. Het is een soort groter croptopje met daaronder ook een soort hempje maar het is moeilijk om te zien. Ik ga op vakantie denkik wel outfitfoto’s maken!

DSC08122

Als ultieme fan moet je natuurlijk wel een coca cola shirt hebben! Ze hadden alleen nog wel in een kleinere maat maar dat nemen dan wel voor goed.

DSC08123

Dit leuke broekje/shortje. Het is eigenlijk een pyjamabroekje maar ach!

DSC08124

Dit leuke jurkje! Ik vind het alleen jammer dat het ´stofje´ aanvoelt als een soort douchegordijn.

DSC08125

Leuke knoopjes!

DSC08126

En een nieuwe pyjama voor als ik naar het buitenland ga voor mijn stage.

DSC08127

Dit broekje is echt leuk. Je ziet helaas de kleur niet goed maar het is bordeauxrood!

DSC08128

Hier zie je de kleur ook wat beter. En je ziet het goed, er staat een logo van Hogwarts (de Harry Potter afdeling) op. *nerd*

DSC08130

Mentos is erg handig voor in het vliegtuig!

DSC08131

En ik raak altijd mijn haarelastiekjes kwijt (ben ik de enige) dus een nieuwe hoop is ook wel handig!

DSC08132

Dit is ook heel handig om kleine verpakkingen mee te nemen op vakantei!

DSC08133

Ik hou echt van de make-up reinigingsdoekjes van de Primark! En lekker cheap ook!

Ook ging ik later die week naar H&M en daar heb ik ook wat gekocht (oeps.)

DSC08136

Dit is een jurkje met veertjes patroon en er zit elastiek in.

DSC08137

Dit is een soort minty croptop! Ik vind het erg schattig.

DSC08139

Dit schattige shortje met een beetje kant onder in.

DSC08140

Een zelfde soort croptop als de mint versie! Ik houu echt van deze kleur! Echt de kleur van deze zomer.

DSC08143

Ik ben ook heel blij met dit shortje. Hij is best wel lang en hij zit echt lekker. En ik heb een nieuwe zonnebril gekocht, er zit een beetje een paarse blauwe gloed.

Wat vind je van mijn aankoopjes?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Shoplog Primark

14 gedachtes over “Shoplog Primark

Geef een reactie

