Update: vakantie Kos

Hallo allemaal!

Het is alweer even geleden dat ik echt een blogpost heb geschreven. Ik was namelijk 10 dagen even weg van de computer. Ik ging namelijk op vakantie! Ik ging naar het Griekse eilandje Kos.

Ik was wel even toe aan vakantie na een druk jaartje school met vele opdrachten, presentaties en toetsen. Ik was dus wel blij toen we in Januari besloten om een vakantie te boeken. En met we bedoel ik dan de personen waarmee ik was namelijk mijn moeder, oma en een vriendin. Ik wou graag nog een keer op vakantie met mijn moeder en ik vond het leuk om een vriendin mee te vragen. Maar is het is zo dat mijn moeder een stuk eerder opstaat dan mij en dat het daarom ook wel handig zou zijn als mijn moeder, net als ik, iemand had om tegelijkertijd wakker mee te worden. Dus vandaar dat mijn oma ook mee ging.

Het was erg leuk en het was erg zonnig! Ik zal alvast een paar sfeer foto’s hieronder plaatsen, dan kan je zien wat ik onderandere op de foto heb gezet. Ik ben nog van plan om ongeveer 4/5 outfits te laten zien die ik daar droeg. En ik heb een aantal boeken gelezen waarvan het ook wel leuk lijkt om mijn mening te delen. Ook vind ik het wel leuk om tips te delen over het eiland Kos. Dus als jullie daar behoefte aan hebben wil ik dat graag horen!

11813404_812066338891143_1581484296479879745_n

11825956_812066292224481_6220738038991519882_n

20502_812066158891161_9001581842912540823_n

DSC08204

Ik ben dus weer bezig om het bloggen weer op te pakken. Ik hoop dat jullie hebben genoten van de afgelopen blogposts die online kwamen. Ook ben ik steeds meer bezig om mijn Instagram feed mooi te krijgen en ik heb ook een aantal vakantie foto’s geplaatst! Het is met een mooie locatie natuurlijk een stuk makkelijker om mooie heldere foto’s te maken dan bij een druiligere lucht in een koud land.

Genieten jullie ook zo van je vakantie?

xo, Tamara

tamaraeleonora

Je kan me ook volgen op Bloglovin! Maar ook op andere social media:

TWITTER: tamaraeleonora_  (klik hier)

INSTAGRAM: tamaraeleonoraaa (klik hier)

Update: vakantie Kos

4 gedachtes over “Update: vakantie Kos

Geef een reactie

