Outfit of the day: Kos editie

Hallo allemaal, zoals ik al zei heb ik ook een paar outfits op vakantie op de foto gezet! En dat vond ik wel leuk om te delen! Ik hoop dat jullie een leuke vakantie/weekend hebben. Ik lig een beetje snotterend en met buikpijn op de bank maar desalniettemin hoef je voor deze hobby niet echt veel inspanning te leveren!

Dit was een beetje in het midden van de vakantie. Ik ben dus 10 daagjes geweest en ik zal bij elk outfitje een beetje vertellen wat we die dagen hebben gedaan.

DSC08224

Deze dag hadden we fietsen gehuurd. Dat zat inbegrepen bij de reservering, wat wel handig was. Het was er soms zo warm dat lopen heel vervelend word en daardoor is het ideaal dat je op een fiets kan zitten. Vooral als je dan een beetje een wind krijgt! En dus besloten we om naar het zoutmeer te rijden wat vlakbij Tigaki ligt. We hadden eigenlijk heel veel verwacht van het zoutmeer. Maar eigenlijk viel het heel erg tegen. Het was er best wel vies en zoals je hier onder kon zien was er niet veel te doen en te zien. Heel jammer! Ik maak trouwens nog een aparte post met tips voor als je naar Kos-stad/tigaki gaat!

DSC08225 DSC08226

DSC08227

In de toergids stond dat er flamingo’s waren. Die hebben we ook nog niet gezien haha! Maar doordat we er waren konden we net zo goed even outfit foto’s maken. Het is wel even snel snel gedaan!

DSC08232 - kopie

Dit is mijn outfit. Het was best wel warm die dag dus ik besloot voor iets luchtigs te gaan. Trouwens het is echt erg dat zelf als je op de fiets zit, je als snel verkleurd. De bandjes van mijn shirtje/croptop stonden al in mijn huid haha!

DSC08229

Dit shirtje is lekker luchtig en hij is van de Primark. Wat je al kon zien in mijn shoplog van de Primark! (ps er komt weer een nieuwe aan!)

DSC08230

Onderkant van het shirtje met een soort pompoms bolletjes.En zoals je misschien wel kunt zien bestaat het uit laagjes. En het broekje heeft een leuk figuurtje wat ook past bij de opdruk van het shirtje! Het broekje zit erg lekker en vooral met dit weer.

DSC08231

Ik droeg mijn lievelingsschoenen voor op vakantie: birkenstocks! Ik vind het heel handig dat de bandjes bovenin zitten want ik had nog last van mijn voet van toen ik van de trap af viel.

DSC08232

En deze zonnebril is van de H&M! Het heeft een mooie blauwe gloed in de glazen. Echt een favoriet.

Ik wens jullie een fijne zondag! Tot de volgende blogpost!

xo, Tamara

InstagramBloglovinTwitter 

Outfit of the day: Kos editie

6 gedachtes over “Outfit of the day: Kos editie

  1. letterstonl zegt:

    Hoop dat de post met tips over Kos snel online komt aangezien ik er vanavond heen vertrek dus hopelijk nog tijdens me vakantie wat tips kan bekijken 🙂

    Like

Geef een reactie

