Monday funday #10

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor de 10e editie van Monday Funday.Het is een item wat ik waarschijnlijk wekelijks doe maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel ‘nieuwe’ dingen ik die week ontdekt heb of grappig vind.Vandaag heb ik weer een aantal nieuwe ‘ontdekkingen’ van afgelopen week! Twee nieuwe filmstrailers, Amerikanen zingen de nederlandse hit Drank & drugs en waar gingen de foto’s van prins Charles over?

Wow het is al de 10e editie. Dat betekent dus eigenlijk dat ik al meer dan 10 weken lang bezig ben met bloggen. Wow! Nou om precies te zijn blog ik over 2 dagen precies 3 maanden. Dat gaat al best wel snel. Maar laten we beginnen met de ‘nieuwtjes’.

Amerikanen zingen Drank & Drugs

Toen ik terug kwam van vakantie las ik een artikel op ad.nl dat ging over amerikanen zingen drank en drugs. Iedereen die in Nederland woont en een radio of tv heeft kent ongetwijfeld het nummer van Ronnie Flex & Lil’kleine. En ondanks dat het nummer Nederlands is word het ook opgepakt in andere landen. Bijvoorbeeld de USA. Een Nederlandse man liet het nummer horen aan zijn Amerikaanse vrienden. Daarbij filmde hij hun reactie. Je kan het natuurlijk al zien hier.

Prins Charles

Ondanks dat ik op vakantie was hield ik de nieuwssites gewoon nog in de gaten (net zoals andere social media). Ik las iets dat er een schrikfoto was van Prins Charles. En dat daar verschillende gefotoshopte foto’s uit kwamen. Ik vond de foto’s erg grappig! Vooral dat ze zoiets kunnen maken en verzinnen!

Mission Impossible

Wat was ik een paar maanden geleden blij toen ik las dat een van mijn favoriete films weer een vervolg zou krijgen. En nu is het eindelijk zo ver want Mission Impossible is eindelijk in de bioscopen te bewonderen! Ik vind het jammer dat ik nog niet ben geweest, ik wou afgelopen zaterdag gaan maar doordat ik ziek werd kwam dat niet helemaal goed uit. Ik hoop nog wel ergens deze week te gaan. Ik hoorde trouwens ook dat er misschien nog een zesde deel zou komen. Me so happy! Oja en de trailer:

Catelynn en Tyler van 16 & Pregnant in tv-reclame 

Ook kwam ik vandaag een stukje tegen over de tienermoeder die je misschien nog kent van het programma 16 & pregnant. Dan heb ik het over Catelynn en Tyler. En in de trant van de bovengenoemde film zag ik dat hun een reclame spot hebben bij deze film! Heel leuk! Ook nog eens met hun dochtertje. Super schattig! Je kan de reclame spot hier vinden.

Fantastic four

De tweede film in dit artikel waar ik ook benieuwd naar ben. Er zijn veel films waar ik benieuwd naar ben, de laatste tijd. Er was natuurlijk al een fantastic four, van een paar jaar geleden met Jessica Alba er in als ik me niet vergis. Maar nu is er dus https://www.youtube.com/embed/_rRoD28-WgU“>een vernieuwde versie. En ik ben al een tijdje fan van een acteur die er in speelt namelijk Miles Teller! Daarom nog een reden voor mij om de film te gaan zien!

Heb jij nog nieuwe ontdekt deze afgelopen week?

xo, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter 

Monday funday #10

Geef een reactie

