Primark shoplog

Hallo allemaal! Je zal wel weer denken: alweer een shoplog! En alweer een van de primark. Maar ik heb een goede reden! Ik ga namelijk binnenkort op reis naar het buitenland voor mijn stage. En natuurlijk heb je daar ook een soort uniform nodig en de afgelopen keer dat ik naar de primark ging zag ik dat ze allerlei soorten hadden.

DSC08464 DSC08465

Om te beginnen dit witte shirtje/bloesje met een soort v hals op de rug.

DSC08466 DSC08467

En ten tweede dit makkelijke witte bloesje met korte mouwtjes

DSC08468 DSC08469

En ten derde dit bloesje met een zakje bij de borst. Ik ben benieuwd hoelang de shirtjes meegaan aangezien het Primark kwaliteit is. Maar het is natuurlijk maar voor 4/5 maanden dus we zullen het zien.

DSC08473

En volgens mij kan je nooit genoeg oordopjes hebben! Voorraadje voor 5 maanden. En dat  voor 3 euro per stuk. Ik kan dat nooit in een normale winkel vinden.

DSC08474

En deze leuke schattige lakjes! Binnenkort een review over.

DSC08475

Ik haal altijd mijn make-up weg met deze doekjes.

DSC08476

Het zijn gewoon van die cleansing doekjes. En je betaalt voor twee van die pakken 1,50. Dus dat is ook wel lekker.

DSC08478

Ik zag altijd dat bloggers dit potje bij zich hadden. Dus ik was er best benieuwd naar!

DSC08487

Een basic hempje waarmee ik nog een DIY wil gaan doen binnenkort!

DSC08488

Ook dit hempje wil ik gaan gebruiken voor een DIY.

20150801_121624

Deze schattige oorbelletjes kon ik ook niet laten liggen.

20150801_121754

En nog dit mooie kleurtje nagellak. Ben benieuwd!

Dit waren de aankoopjes van deze keer. Ik ga voorlopig niet meer naar de Primark haha!

xo, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter 

Primark shoplog

4 gedachtes over “Primark shoplog

Geef een reactie

