Outfit of the day: vakantie editie 3

Hallo allemaal! Vandaag is het weer tijd voor een vakantie outfitje. Dit was een van de laatste avonden. Er was bij ons appartement een soort balkonnetje met een witte muur en dat vond ik leuk om te gebruiken voor de setting!

DSC08287 DSC08288

DSC08291 DSC08293

SHIRT: PRIMARK

ROK: PRIMARK

ZONNEBRIL: H&M

OORBELLEN: CLAIRE’S?

DSC08294

DSC08296

Ik heb mijn make-up een beetje simpel gehouden. Mascara, eyeliner en een rood/paarsig lippotlood van Maybelline

DSC08302 DSC08303

En dit waren de plaktattoo’s van die dag. Ik vond mijn outfit wel leuk. Ik zat eerst de hele tijd te twijfelen wat ik boven de rok moest dragen. Want zoals je kon zien is het een rok die aan de achterkant langer is dan aan de voorkant en ook zit er een onderrok onder. Ik koos voor dit shirtje omdat er ook een blauw kleurtje zit in het watermeloen. Wat ik echt super schattig vind! En aan de achterkant zit er een soort split ofzo. Dat vind ik ook wel iets anders dan normaal! Ik was ook echt heel blij met het effect van deze plakttattoo’s. Ik wil namelijk ooit een tattoo bij mijn pols en zo kon ik even checken hoe ik vond. Super leuk! Love life Beach life!

DSC08309

En dit vond ik wel een grappige foto!

Wat vind jij van mijn outfit?

xo, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter 

Outfit of the day: vakantie editie 3

8 gedachtes over “Outfit of the day: vakantie editie 3

Geef een reactie

