Monday funday #11

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor de 11e editie van Monday Funday.Het is een item wat ik waarschijnlijk wekelijks doe maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel ‘nieuwe’ dingen ik die week ontdekt heb of grappig vind.Vandaag heb ik weer een aantal nieuwe ‘ontdekkingen’ van afgelopen week! Zo heb ik filmpje van drie meiden die te gek kunnen zingen, de nieuwe clip van Calvin Harris, Een liedjes tip en meer!

Drie meiden zingen mix zomernummers

Ik kwam dit filmpje tegen op Facebook. Het zat bij dit artikel van Linda nieuws. Het zijn drie meiden uit Frankrijk. Het zijn allemaal stukjes van zomernummers! Daarbij moet je denken aan de liedjes van Pharrell Williams, Rihanna en nog negen andere artiesten! Ze hebben ook een Youtube kanaal, ik zou zeker even een kijkje nemen! En hieronder staat de cover! Ik kreeg gewoon kippenvel van de clip!

Calvin Harris – How deep is your love

Ik volg Calvin (nou ja niet zijn echte naam) op snapchat en een tijdje geleden liet hij een soort previews zien van een nieuw nummer. Ik vond het gelijk al een tof nummer en ik was benieuwd naar het gehele nummer! En die beviel me gelijk! En nu is er sinds een kort ook een clip van het nummer uit en een heel leuk model speelt er in. Namelijk Gigi Hadid. Die ook nog is half Nederlands is!

Hailee Steinfeld – Love myself 

Ik zag Hailee voor het eerst zingen in de film Pitch perfect 2. Ik vond haar stem erg mooi en ik volg haar sindsdien op Instagram. Toen zag ik een paar weken geleden dat ze aan het aftellen was voor een eigen single. Ze heeft namelijk een contract getekend! En nu is het liedje uit! Ik vind het een leuk, mooi nummer maar ik vind wel dat haar stem lijkt op een van haar beste vriendinnen namelijk Taylor Swift. Heeft iemand anders dat ook? En ik ben ook benieuwd naar de clip!

Instagrammer met Oreo koekjes

Ik zag deze post in mijn Bloglovin’ feed voorbij komen. Daar kan je me trouwens ook volgen! Daar kan je zien dat er een Instagrammer allemaal dingen doet met de Oreo koekjes! Ik zou zeggen neem zelf even een kijkje maar ik vind het best wel knap want het zijn echt kleine koekjes en een hoop gepriegel werk!

Dit waren de ondervindingen, fijn week verder!

xo, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter 

Monday funday #11

Geef een reactie

