De zomertag

Hallo allemaal. Het weer buiten is echt heerlijk. Eindelijk is het echt een beetje zomer in Nederland. Daar kan je mij echt blij mee maken. Ik zag online deze tag voorbij komen en aangezien het nu helemaal toepasselijk is, vul ik het nu voor jullie in! (Het is al een tijdje geleden geschreven, ik hoop dat het weer nu beter word)

1. Wat is het ultieme zomergevoel?
Dat is voor mij van die kleine geluks momentjes. Als je bijvoorbeeld met je tenen in het zand zit en geniet van een heerlijke zon die op je neer schijnt. En dat je als je s’avonds naar huis fietst nog gewoon zonder jas kunt fietsen of zelfs in een korte broek.

2. Van welke zomerse temperaturen hou je?

Dat maakt voor mij niet uit. Ik vind rond de 40 wel erg warm worden maar ik kan bijvoorbeeld ook van 25 graden genieten.

                      

 3. Wat is je favoriete zomervakantie herinnering?

Dat is denk ik eigenlijk het moment dat je weet dat je weer bijna op vakantie gaat en dat je gewoon op reis gaat en naar Schiphol vertrekt. En de momenten die je beleeft op je vakantie. Ik heb er niet specifiek een ofzo. 

DSC08274

4. Thuis blijven of op vakantie gaan?
Ik ga liever op vakantie maar ik ben eigenlijk als ik er op terugkijk elk jaar op vakantie geweest. Dus eigenlijk denk ik dat het ook wel eens lekker is als ik gewoon een keer thuis blijf. Om te genieten van ons eigen kleine kikkerlandje!

5. Waar denk je aan bij het woord ‘zomer’?
Bij het word zomer denk ik aan korte broeken, luchtige shirtjes, zwemmen in de zee of in een zwembad en genieten van eten en drankjes die lekker koud geserveerd zijn.

6. In de zomer maak je mij gelukkig met …?
In de zomer maak je mij gelukkig met een mooi weertje en geen regen please. Ook kan Nederland dat niet altijd waar maken

7. Favoriete zomerse uitstapjes?

Dat is voor mij eigenlijk wel duidelijk, naar het strand of een zwembad bezoeken!

20150720_141335

8. In de zomer kan ik niet zonder …?
In de zomer kan ik niet zonder heel veel ijsjes te eten en ijskoude drankjes. Heerlijk! En natuurlijk een zonnebril, dat is echt wel een musthave. En zonnebrand ofcourse!

9. Beste zomerbestemming?
Dat maakt mij eigenlijk niet uit eigenlijk, dat kan overal zijn als het maar een beetje warmer is dan hier. En dan vooral rond de 25 – 35 graden! Want bij hogere temperaturen kan je ook niet zo veel doen en dat is ook jammer! Dus ik zou gaan voor Griekenland, Turkije, Spanje, Italie en Frankrijk.

20150726_210838

10. Het lekkerste zomerse gerecht?
De laatste tijd ben ik echt dol op Ceasar salade. Het is zo lekker luchtig en ik heb dit ook twee keer op vakantie gegeten. En anders een stukje vlees zoals een schnitzel is ook niet verkeerd!

11. Wat zijn je zomer plannen?

De zomer is eigenlijk alweer bijna voorbij helaas! Maar aangezien ik een stage in het buitenland heb, heb ik tot eind December nog een beetje een zomer!

Ik vind het een leuke tag! Neem het gerust over, dat is alleen maar leuk! En misschien lees ik die van jou wel!

xo, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter 

De zomertag

Geef een reactie

