Monday funday #12

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor de 12e editie van Monday Funday.Het is een item wat ik waarschijnlijk wekelijks doe maar dat ligt er natuurlijk aan hoeveel ‘nieuwe’ dingen ik die week ontdekt heb of grappig vind. Dit keer heb ik weer een soort nieuwe nummers en een leuke nieuwe serie die er aan komt!

De serie the notebook

Jullie hebben ongetwijfeld de film en misschien ook wel het boek The Notebook gelezen. Nu las ik online dat er een serie van word gemaakt. Bijna elke vrouw vind deze film wel goed en ontroerend. De Amerikaanse zender The CW wil van de film dus een serie maken. The CW heeft onder andere ook Gossip Girl en Pretty Little Liars gemaakt, twee van mijn favoriete shows dus ik ben erg benieuwd! Maar er is verder nog niet veel bekend. In ieder geval nog niet wie de hoofdrollen gaan spelen. Stiekem hoop ik wel op Ryan Gosling maar wie zal het zeggen.. Als je het artikel nog wilt lezen kan dat hier. 

De app Smule

Een paar Monday funday’s geleden heb ik al geschreven over een duet van Jessie J en een Nederlandse artiest. Dit keer heb ik online weer een filmpje gevonden van een klein meisje met Jason Derulo die het nummer Want to Want me zingen. En eerlijk, ik vind het zo schattig! Ookal kan je wel merken dat er Autotune of een bewerking op haar stem zit maar ik krijg elke keer weer kippenvel als ik het luister! Dus vandaar dat ik het met jullie wil delen!

Clip Hailee Steinfeld

In de vorige editie liet ik zien dat Hailee Steinfeld een liedje uit had. Nu is er sinds gister ook de clip uit! Ik vind het echt een leuke clip en ik vind Hailee echt een leuke meid! En niet voor te stellen dat ze pas 18jaar is en dit al heeft bereikt! Super goed!

Clip Bethany Mota

En misschien kennen jullie de Amerikaanse Youtuber Bethany Mota wel. Ook zij heeft een nieuw nummer uitgebracht! Ook dit is een super mooi nummer en gaat vooral over tevreden zijn met je zelf en zijn wie je wil zijn! Goede boodschap!

Dit was het voor deze week! Wat vind jij van de liedjes?

xo, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter 

Monday funday #12

Geef een reactie

