SURINAME DAG #2 Wennen aan de tijd

Foto van vorige jaar

Hallo allemaal! Vandaag heb ik weer een soort dagboekje voor de tweede en derde dag.

DAG 2: Deze dag hebben we niet super veel gedaan. Voor degene die het niet weten, het is hier namelijk 5 uur later. Dus daardoor krijg je de eerste paar dagen best wel een jetlag om te verwerken. Want ik werd dus dinsdag wakker rond 5 uur en dat is dus normaal 10 uur in Nederland. ย Maar dan ben je bijna gelijk klaar wakker. ย Daarna besloot ik om nog iets langer door te blijven slapen om de ‘schade’ te beperken haha! En daarna pakte ik mijn laptop om even op internet te neuzen.

En we gingen even naar de tuin kijken voor een soort tuinhuisje, waar sportapparaten, handmatten en een tafel staan. Daar zit je lekker uit de wind maar het enige nadeel is dat je nauwelijks tot weinig wifi is. Maar dat maakt voor schrijven natuurlijk niet heel erg uit omdat je het gewoon kan opslaan en daarna kan inplannen of publiceren.

Dus daar hebben we even rond gehangen het was natuurlijk nog heel vroeg namelijk. En ik heb een leuke ‘hobby’ meegenomen uit Nederland. En dat is kleuren! Ik heb namelijk een soort volwassen boek gekocht bij de Action waar iets van 160 verschillende platen in staan die je dus kan in kleuren. En ik moet zeggen dat het best rustgevend is hoor!

Daarna gingen we even op pad met de auto. We moesten een paar verschillende papieren op halen en even langs het werk om wat te regelen. Het was erg regenachtig en we moesten ook wel door de regen lopen maar dat was wel te doen want het was lekker koelend! En ik heb weer veel mensen ontmoet die ik vroeger al wel eens had gezien, dat was ook wel leuk!

DSC07121

Verder gingen we naar de supermarkt in de buurt en daarna weer naar huis. Daarna heb ik veel op mijn laptop gezeten en een aflevering van Devious Maids ingehaald van afgelopen maandag! We hebben daarna gegeten en toen moest mijn vader naar een soort vergadering dus toen heb ik even mijn Youtube filmpjes ingehaald die ik nog moest zien en daarna was het tijd voor The vampire diaries.

Ik keek the vampire diaries altijd met mijn moeder maar die was op een gegeven moment was ze een seizoen verder dus toen dacht ik laat maar! En nu kan ik het dus op groot scherm zien door netflix!

Toen hij weer terug was hebben we nog een stukje film gekeken van Alexander and the terrible, horrible, no good, very bad day. Maar op een gegeven moment was het al half ย 12 en viel ik al bijna in slaap!

Tot morgen voor dag 3!

xo, Tamara

Mijn socialmedia:ย ย InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #2 Wennen aan de tijd

9 gedachtes over “SURINAME DAG #2 Wennen aan de tijd

Geef een reactie

