SURINAME DAG #3 Relaxen

image

Disclaimer: op het moment dat ik dit typ heeft mijn laptop het begeven waardoor ik dit niet eerder kon maken, ik typ dit dus op mijn mobiel!

Hallo allemaal! Het is tijd voor dag drie van mijn ‘avontuur’ in Suriname.

De derde dag dus! Het was een dag die niet zo bijzonder was, dit komt namelijk omdat ik me niet opperbest voelde en buikpijn had. En dat scheelt natuurlijk ook!

Ik werd s’ochtends niet heel vroeg wakker maar het is ook al wel fijn als je wakker word en je merkt dat het al licht is en nog niet steeds donker (wat ik de eerste nacht dus had).

Ik heb s’ochtends vooral aan mijn blog gewerkt en dan met name aan het deel van de tweede dag, want dat moet natuurlijk ook gebeuren! Dat duurde opzich nog wel lang en rond elven besloten we dat we ook nog moesten ontbijten. Zo gezegd.

image

Vervolgens heb ik nog wat andere blogs die ik volg bezocht en daarna voelde ik me iets moeig door het vroeg wakker worden en dan is het laptop licht niet echt fijn. Mijn vader heeft een soort huisje in zijn achtertuin waar je heel lekker kan zitten en waar ook gymtoestellen staan! (Hier had ik nog een mooie fotocollectie van gepland maar helaas, misschien nog binnenkort)

Daar hebben we een paar uur lekker gezeten in de wind en met lekkere schaduw. Beetje kleuren in mijn volwassen kleurboek en muziek luisteren. En ik had ook nog het huisje als statief gebruikt om mijn outfit te laten zien! Maar dat komt waarschijnlijk ook binnenkort. En ik nam heel veel foto’s van de omgeving.

image

Na een paar uur lekker daar gezeten te hebben, had mijn vader een werkafspraak waar ik niet bij kon/wou zijn en dus had ik wat vrije tijd en aangezien ik nog genoeg Youtube filmpjes had in te halen van die dag had ik genoeg te doen! Toen ik die allemaal had gezien besloot ik gewoon nog even te liggen.

Daarna kwam mijn vader thuis en aten we tjouw min (geen idee hoe je het schrijft sorry) en hij had een nieuw aparaatje voor de tv die hij graag wou uittesten en daar waren we eigenlijk de gehele avond mee bezig. Daarna mocht ik weer bepalen wat we keken en toen koos ik voor de Teen choice awards, wat een awardshow is voor sterren die gekozen zijn door tieners. Dat was erg leuk maar halverwege rond 11uur viel ik op de bank in slaap en werd ik weer vervelend wakker alsof ik niet wist waar ik was. Toen vond ik het wel tijd om naar bed te gaan. En dit was het verslagje van de derde dag!
xo, Tamara

SURINAME DAG #3 Relaxen

Een gedachte over “SURINAME DAG #3 Relaxen

Geef een reactie

