H&M shoplog

Hallo allemaal! Ik heb weer een klein shoplogje voor jullie. Ik ben namelijk afgelopen week nog even de stad in geweest. Ik wou nog een DIY doen en daar moest ik nog wat inkopen voor doen.

Het zijn echt niet veel dingen en ik heb eigenlijk alles gekregen dus het is maar een klein shoplogje!

DSC08887 DSC08888

Ten eerste dit soort croptop shirtje wat erg lekker zit en lossig! En hij was trouwens maar 2 euro! Serieus 2 euro!

DSC08891

En deze roze variant. Zelfde verhaal; lekker lossig en lekker zittend. En wat je eventueel ook als je chilkleding of pyjama kan gebruiken! Ideaal! En weer 2 euro. Echt wow, dat zie ik niet vaak bij de H&M!

DSC08909

En dit zijn drie van die basic hempjes zonder mouwen of iets! Denk dat iedereen die wel kent. In het beige, roze en bordeau. Dus ook voor de DIY die binnenkort online komt! En deze hempjes waren 5 euro per stuk!

Dit waren de aankoopjes. Zoals ik al zei niet al te veel maar gewoon dingen die ik nog nodig had. Ik hou echt van sale! Jij ook?

xo, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

H&M shoplog

2 gedachtes over “H&M shoplog

Geef een reactie

