SURINAME DAG #5

image

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor de vijfde dag. Ik probeer elke dag zo snel mogelijk wat te plaatsen maar dat is natuurlijk wat moeilijk vanwege het tijdsverschil of ik zou het de avond er voor alvast moeten posten en inplannen. Wat vinden jullie fijner, een vaste tijd?

Gister moest ik dus vroeg opstaan. Rond 7 uur, maar dat was dus eigenlijk geen punt aangezien ik elke dag echt vroeg wakker ben door de jetlag. Die trouwens elke dag een stukje minder word! Word ik blij van!

Maar goed, vroeg opstaan en een beetje zenuwachtig want ik had een afspraak met mijn stage. Daarna werd ik weer opgehaald door mijn vader en hadden we nog een lang dagje te gaan. Ik had nog een Surinaams nummer nodig, dus we gingen gelijk een simkaartje kopen zodat ik als ik wil overal kan internetten en nieuwe posts voor jullie kan maken! 🙂

Ook bezochten we een tweetal supermarkten om alvast wat boodschappen voor vandaag te doen. Ik zou namelijk koken haha! Daarna verbleven we gewoon thuis om een beetje te relaxen. Ik keek ondertussen het tv programma I am Cait wat over Caitlyn (Bruce) Jenner gaat!

image

Ik had nog wat schoolzaken die ik in Nederland geregeld moest hebben maar wat niet helemaal goed ging dus dat moest mijn vader nog even oplossen en keek ik ondertussen de serie af. Aan het eind van de middag ging het ineens keihard regen en daardoor viel de antenne uit en kon ik helaas niet verder kijken. (Ik mis mijn laptop trouwens best wel, zo handig dat je daarop alles kunt zien!)

We hebben een nieuwe lamp die opgehangen moest worden en natuurlijk wou mijn vader die in 5 minuten af hebben maar iedereen weet dat je dat niet haalt. Heel slim dus! Dat zorgde ervoor dat er veel stress was. Maar na een lange tijd ploeteren (een uur ofzo) was het ongeveer af en we zouden eigenlijk zes uur vertrekken maar dat werd half 7.

We gingen namelijk naar de sportvereniging genaamd de Dolfijn, het is namelijk zo dat mijn vader er al jaren komt en daardoor ik ook als het kon. Er was een aerobic les bezig met jonge/ iets oudere vrouwen. Het zag er opzich wel leuk uit en misschien dat ik het een keer ga proberen. En misschien kan ik wel iemand zo ver krijgen om ook mee te doen!

Daar bleven we dus even kijken en daarna gingen we de stad uit om even wat te eten. We vertrokken naar Commewijne waar je dus over de grote Wijde bos brug moest rijden. Al was er op de hoofdweg helaas een niet werkend stoplicht waardoor het hele verkeer een chaos werd. Heeel gevaarlijk!

Daar eenmaal aangekomen hebben we lekker gegeten! Ik had nasi gemixt met bami en een beetje kip (ik zal de volgende keer er een foto bij plaatsen als jullie dat leuk vinden?). Maar mijn maag zat halverwege alweer vol maarja niets aan te doen. We bleven nog even praten want we hadden afgesproken met een vriend. Rond kwart voor 10 waren we weer terug en natuurlijk dood op dus gingen we rond half 11 gelijk naar bed.

En dat was mijn vrijdag! Ik wens jullie een goed weekend en ik vernam dat het weer lekker is in Nederland, dus geniet daar ook van!

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

SURINAME DAG #5

Een gedachte over “SURINAME DAG #5

Geef een reactie

