Monday funday #13

1

Hallo allemaal! Het is weer tijd voor een nieuwe monday funday! En al weer de 13e editie. In deze reeks laat ik nieuwe ontdekkingen zien die ik leuk vind om te delen! Onder andere de nieuwe emoji’s die gaan verschijnen.

Emoji’s

Ik las ergens dat er een hoop nieuwe emoticoons worden toegevoegd aan de ‘collectie’. Dat las ik hier. Bij het artikel van Girlscene. Als je daar op klikt kun je dus zoal 12 nieuwe zien. Wist je trouwens al dat er zelfs een pagina als emojipedia bestaat? Dat zie je door op het linkje te klikken. Er zijn verschillende catergorien. Ik vind de emoji met champagne glazen die tegen elkaar klinken wel erg schattig en leuk! Ook wel leuk voor oud & nieuw ofzo? Om iemand een gelukkig nieuw jaar te wensen. Maar er zijn dus ook catorgien waar ze allemaal verschillende sporten hebben, dat is ook wel tof!

Justin Bieber what do you mean

Ik weetniet of jullie dit al wisten maar ik volg Justin Bieber sinds een tijdje op Instagram. Ik vind het bij de meeste sterren wel leuk om te zien wat ze aan het doen zijn. En Justin Bieber heeft een nieuw nummer uitgebracht en daarbij telt hij 30 dagen af naar het moment wanneer de video uitkomt. Dat vind ik een onwijs leuk idee vooral omdat er elke dag een ster een bordje vasthoud met nog 10 dagen. Zo kan je ook zien wie hij zo ver heeft gekregen om dat voor hem te doen! Dat vind ik wel leuk! Hier is het liedje, wat vind jij er van?

Google chrome cast

Dit is een nieuw iets wat ik de laatste tijd heb ontdekt. Sinds ik in Suriname ben, als je dat niet wist klik hier, kijk ik mijn Youtube filmpjes niet meer op een laptop. Ik vind deze uitvinding namelijk super tof. Wellicht kennen jullie het wel. Het is namelijk een Google chrome cast. Dat is een apparaatje dat je met een usb aan je tv verbind waardoor je via je telefoon of laptop dingen kunt kijken die je via je laptop of telefoon bedient. Maar dan dus op groot scherm zoals dit.

20150817_210546

Het is niet een heel goedkoop ding maar het werkt onder andere ook met apps samen zoals de altijd geliefde Netflix! Als je een foto wilt zien van het apparaatje moet je het even googelen maar het is echt een leuk ding!

Dit waren mijn dingen voor deze week. Ik merk dat het nu best moeilijk is om dingen te vinden dus ik zal nog even moeten afwachten of ik een volgende editie maak! Maar dat horen jullie dan wel van zelf.

Liefs, Tamara

Mijn socialmedia:  InstagramBloglovinTwitter

Monday funday #13

3 gedachtes over “Monday funday #13

Geef een reactie

